2013. március 31., vasárnap

Rakétaállomás a középkorban


Kánikula van, nekem meg nincs ihletem írni, de azért rövid összefoglaló az elmúlt napok eseményeiről.

Voltam fényképezőgépet vadászni (ugyanis a gépem az érkezésem utáni 2. napon behalt). Erről majd írok részletesebben, mert igen érdekes itt a vásárlás fogalma. Amíg kitalálom, hogyan szerzek normális gépet normális áron, addig használom az iPodot, ami ugyan nem túl jó minőség, de több a semminél.


2013.03.29. Ayutthaya

Ellátogattam Ayutthayába, Thaiföld hajdani fővárosába, ami 80 km-re van Bangkoktól.

Vonattal mentem, a helyszínen meg biciklivel kószáltam. Csak egy délutánt töltöttem a helyen, de sikerült mindent megnézni.

A középkorban volt ez a Sziám Birodalom központja. Tele van szentélyekkel és látogatható a királyi központ is.



Az épületei leginkább úgy néznek ki, mint rakéta kilövő állomások kőből épült rakétákkal. A paeoasztronautika hívei jól elbogarásznának itt.




Nyilvános WC egy buszos pihenőben
(igen, azzal kell leönteni)
2013.03.30. Busz

Egész napos kutatómunka után (mi merre mennyi) este buszra ültem és elindultam délre, Krabiba.

A távolsági busz elég színvonalas. 44 ülés volt az emeletes buszon (56 helyett). Ezáltal nagyobb a hely a lábnak és az ülések is elég szélesek voltak, és szinte vízszintesig dönthetőek. Az út 11 óra volt, de teljesen elviselhető. Osztottak plédet, vizet, gyümölcslevet, sütit és higikendőt. Mint a repülőn. Mindez kevesebb, mint 6000 Ft-ért. Fel sem tűnt a 11 óra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése