2013. július 29., hétfő

Elefántbarlang

2013 július 21.


Komang a rizsteraszlátogatás után visszament Kutába, én pedig találkoztam egy CS lánnyal, Jennyvel, akinél a hétvégét töltöm.

Jenny nagyon jó fej, ő is fekete bárány a környezetében. Indonéziában nem szokás elköltözni otthonról házasság előtt, másik szigetre menni munka céljából pedig csak férfikörökben elfogadott. Nőknek otthon a helye. Jenny viszont úgy gondolta, hogy Jakarta helyett valami csendesebb helyre vágyik, ezért átköltözött Balira és egyedül él. 28 éves, és nincs férjnél, ami itt rendhagyónak számít. De Jenny szabad lélek, teljesen európaias gondolkodásmóddal.

Nagyon kellemes 2 napot töltöttem nála, hajnalig dumáltunk.

Ubud környékéből már elég volt, úgyhogy még megnéztem egy szentélyt, ami a várostól 2 km van, aztán vasárnap reggel elutaztam Bali keleti partjára, ahonnan majd a komp indul a szomszéd szigetre.


Goa Gajah

A templom különlegessége, hogy egy barlang, aminek a bejáratát elefánt / szörny dombormű díszíti.



A templom közelében, a dzsungelben található még pár majom dombormű is az ösvény mentén.




Ennyi. Csőváz Ubud!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése