2013. október 6., vasárnap

Szigetugrás

2013 szeptember 30.


Mielőtt elbúcsúztam az Északi szigettől, kicsit áttekintettem az eddigi utamat.

Meg kell állapítanom, hogy saját rekordot állítottam fel költségvetés témában. Az elmúlt 33 napban, amit Új-Zélandon töltöttem, egy fillért sem adtam ki szállásra, és a közlekedésre is csak az első napokban fizettem (összesen 10 dollárt). Hála a CS-nek és az autóstopnak :D

Az Új-Zélandra javasolt napi büdzsé különben 100-150 NZD (20-30e Ft) lenne. Ebből a szállás 25 dolcsi, kaja, 25 dolcsi, utazás átlag 50 és belépők kb ugyanennyi.

Azt gondolom, ezek alapján az a gyenge kifogás, amivel sokan élnek, ha nyaralásról vagy utazásról van szó, nem állja meg a helyét. Az utazás nem feltétlenül drága... :D


Persze vannak elkerülhetetlen kiadások. Mint például a komp a két sziget között 50 dollárért.

Viszont mivel a komp a Marlborough Sound nevű fjordok között halad át, felér egy sétahajókázással.

Marlborough Sounds


Az idő elég pocsék volt, de azért így is csodaszép volt a táj...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése