2016. október 18., kedd

A szürke szamár...


Eltűntem, mint szürke szamár a ködben. Most meg felbukkanok, amikor már senki sem várná. Illetve, de. Lehetett rá számítani. Ez teljesen beleillik a profilomba ;) :D

Akkor először is tartozom egy magyarázattal. Hova tűntem és miért nem nyitottam meg a blogomat még annyira sem, hogy legalább a "Hova tűntél?" típusú megjegyzéseket olvassam és megválaszoljam?

Leginkább úgy tudnám megfogalmazni - és ez adja a legkörültekintőbb választ-, hogy nem tudom.

Csomó minden történt, ami távol tartott az írástól. És még attól is, hogy egyáltalán megnyissam a blogot.

Első és legfontosabb akadály az ihletem elvesztése volt. Nem bírtam írni. Ez már ugyebár érett egy ideje... Többször bejelentettem, hogy abbahagyom a blogot, de aztán valahogy mégis lett újabb bejegyzés. Aztán egyszer csak végleg kimerült a forrás.

Második ok, hogy Anglia (hogy hogy kerültem oda már megint, arról írok az összefoglalóban), kikészített. Testileg és lelkileg lebetegített. Depresszió, életuntság, motiválatlanság, reménytelenség, önértékelési zavarok, pajzsmirigy. Még a reményhal is megdöglött. Beleolvastam a saját blogomba, és nem hittem el, hogy az az ember, aki írta, én vagyok. Vagyis voltam. Teljesen idegen volt tőlem és ismeretlen volt az a végtelen optimizmus és lendület, amivel éltem az életemet és amivel a dolgokhoz álltam. Úgyhogy inkább meg sem nyitottam többé.

Harmadik ok, hogy megszűnőben volt a blog létjogosultsága. Annó azért kezdtem el írni, hogy az utazásomról és a kalandjaimról beszámoljak. Utazni pedig azért kezdtem el, hogy megtaláljam a helyet, ahol hajlandó lennék lenyugodni. Mivel az utazásos korszak elmúlt, kalandok nem voltak, a lenyugvás pedig túl jól sikerült, a blog is közeledett a nyugdíjazásához.
Jó, persze, ezt igazán megemlíthettem volna egy búcsúbejegyzésben, de itt jön képbe újra az első és második ok....


Na, szóval ezért tűntem el.

Most pedig azért kerültem elő, mert eloszlott a köd és ideje a blogot ünnepi beszéddel nyugdíjba bocsátani...



5 megjegyzés:

  1. Még nincs itt a nyugdíj ideje, mennyit kell még dolgoznod ahhoz! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is korai meg a nyugdij. Inkabb meseld el, hogy mi minden tortent Veled. Terapia...

    VálaszTörlés
  3. Micsoda?????????????
    Illetve: Szia :) Örülünk h végre itt vagy. Azokra a kérdésekre amit most felteszek, lehet h már válaszoltál az új bejegyzésekben csak túl türelmetlen voltam az elsőn kívül a többit elolvasni... :)
    1. Beköszönsz azért h bejelentsd nyugdíjazod a blogot??? (mérges - dorgálós fejecske)
    2. Éppen megtaláltad hombre-t. Akkor hogy kerültél depresszióba?

    Egyelőre ennyi. Most megyek és tovább olvasok :)

    V.

    VálaszTörlés