2012. augusztus 9., csütörtök

Négyből egy az nulla


Úgy tűnik, vége az Überlingenes buliknak. Marko hazautazott Zágrábba, Szini meg ki tudja, mikor merre jár.

Utolsó közös (négyes) kalandunk a Bregenzi Opera volt. Hüpp hüpp :-(

Utólag azt is megtudtam, hogy kerültem egyáltalán képbe anno, mikor megismerkedtünk. Kiderült,  hogy Marko randizgatott valakivel 2 hónapig, aztán a csajszi úgy döntött, az ártatlan kék szemeknél jobban vonza őt az érett kor és a vastag pénztárca, és lefalcolt Markotól... hogy ráússzon Szinire. Kicsit pofátlan :D   Meg abszurd. Hogy gondolta? Hogy ezentúl is ugyanabba a lakásba jár látogatóba, csak másik szobában alszik?! :-))

Pár nappal ezután az malőr után indultak a Kaszinóba, Marko meg közölte Szinivel:
- Miattad nincs kisérőm ma estére, szerezz nekem másikat!

Kényelmes hozzáállás. Olyan Markos. Szini meg nem volt rest és leszólitotta az első (na jó, talán picit válogatott - szeretném hinni, hogy valami lepukkant csövessel nem vagyok egy kategória) útjába akadó, ráérőnek tűnő csajt.

És meg is mondta anno: Az unokaöcsémnek keresek kisérőt ma estére. Hülyén néz ki, ha csak 3-an megyünk. Gyere velünk!

Köszönettel tartozom Marko ismeretlen exének, aki miatt belesodródtam a társaságba. Két nagyon jó hónapot köszönhetek neki :-)

Mondjuk ahhoz a csajnak semmi köze, hogy ennyire egy hullámhosszon voltam/vagyok velük :-)

Szóval nem megyek többet Überlingenbe. A város különben nem rossz hely. Olyan, mint Lindau, csak nagyobb és van autóforgalom. Meg üzletek. És lehet este 11 után is enni. És vasárnap nyitva a közért. Szóval metropolisz. Helyi viszonylatban :-D




A parkolási rendszeren lepődtem meg ott. Nem papirra nyomtatott parkolókártyád ad az automata, hanem kis műanyag zsetont, amiben valszeg chip van. Ezt kell a végén bedobni a fizető-automatába. Hátránya, hogy nincs ráirva az érkezés ideje, igy pár percen múlhat plusz 1 óra fizetendő parkolás.






Hát egy korszak véget ért. Ráadásul az utcaművészek is elszállingóznak lassan. Jön a nyár vége. Pedig még alig kezdődött el. Mi lesz itt?! :-o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése