2014. május 7., szerda

Az Első Hívás

2014 május 1.

Egy hónapnyi üldögélés, álláskeresgélés, interjúra járás és tétlenkedés után végre úgy éreztem, hogy elég volt az időpazarlásból. Ideje elkezdeni dolgozni. De azonnal! Mindegy hol.

Stílszerűen május elsején el is ugrottam a First Call nevű állásközvetítőhöz, ahol az összes kinti magyar ismerősöm is kezdte a pályafutását. Hogy miért is nem mentem el ezekhez már egy hónapja, azt pontosan nem tudom meghatározni, de valami olyasmiről lehetett szó, hogy sem az ismerősök elmeséléseiből ismert csokigyárban rekeszpakolás, sem a húsfeldolgozó, sem a többi durva minimálbéres meló nem tűnt annyira vonzónak, mint az az elképzelés, hogy munkatapasztalatom és képességeim alapján jó magas órabérért dolgozzam egy irodában. 

Egy hónap kellett hozzá, hogy földre szálljak. Le. Vissza. 

Itt így nem fogok munkát találni. Illetve de, csak nagyon sokáig tartana.

Úgyhogy ellátogattam a fent említett ügynökséghez, ahol a regisztrációs procedúra keretén belül másfél órán át szignóztam a különböző szerződéseket (volt vagy 4 cm magas a stóc, egy idő után már el sem olvastam őket, simán lehet, hogy azt is aláírtam, hogy lemondok a vesémről az ügyintéző javára), meg kitöltöttem a mini-IQ tesztet. Kézzel összeadás, szorzás, osztás, alfabetikus sorrend. Nem is tudtam, hogy emlékszem még ilyenekre általános iskolai távaltokból. De valahogy a kezem tudta a dolgát és írta szépen, ahogy közel 30 éve tanultuk: 24-ben a 3, az 8, maradt a 0, lehozzuk mellé a százasok helyéről a számot, stb, stb...

Ahhoz a kérdéshez, hogy milyen jellegű munkát keresek, öcsém javaslatára minden létezőt beírtam. Ő is így csinálta annó, és már aznap kapott is melót. Hát én beírtam az adatrögzítőtől a gyári csomagolón át a gyümölcsszedőig mindent. Kell a lóvé, már nem válogatunk.

Aznap este 7-kor még nem hívtak, hogy tudnak munkát. Kezdtem elkeseredni. Talán ez egy jel, hogy húzzak ebből az esős országból a pitlibe (de szépen kifütyültem a csúnya szót).

Aztán este 8-kor jött egy sms: Nyomtatós munka, reggel 6:30. Érdekel?

Hogyne érdekelne!!!!

Végreeee!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése