2014. május 18., vasárnap

A vinnyogó patkányokat is meg lehet szokni

2014 május 17.

Ezt a címet adta az Origo a Kambodzsáról szóló cikkemnek, ami tegnap jelent meg.

Kicsit belejavítottak a szövegbe, a rám jellemző stílust néhol általános iskola 3-ik osztályos fogalmazásra cserélték, de azért így is élvezhető a sztori.


Azzal szoktam ritmusossá tenni az írásaimat, hogy váltogatom a hosszú és a rövid mondatokat. Meg szeretem a tőmondatokat. Mást fejeznek ki.

Ilyenekre gondolok, hogy:

Odamentünk. Megnéztük. Nem volt.

Ezt a szerkesztőség nem találja elég irodalminak, ezért kicserélgeti:

Odamentünk, és azt tapasztaltuk, hogy nem volt már több belőle.


Kisiskolás lesz tőle a stílus szerintem. De végülis mindegy. Az ő újságjuk :-D


Itt a cikk.




2 megjegyzés:

  1. Tetszik a cikked! Az origó kommentelői is nagyon gondolatébresztőnek találják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolatébresztő... milyen finoman fogalmaztál :) Láttam a kommenteket én is. Viccesek.

      Törlés