2015. január 10., szombat

Az arrogáns ribanc cikke


Meditációs élményeimet összefoglaltam egy cikkben, ami megjelent az Origón.

A cikknek a szerkesztő adott címet, és ő írta a felvezető szöveget is. Ez más esetekben jól szokott működni, most viszont egy kicsit erősre sikerült a figyelemfelkeltő szándéka.

A cikk arról szól, hogy milyenek a hétköznapok a meditációs központban, és futólag megemlítettem az okot is, amiért odamentem.

A cikk viszont így jelent meg az Origón:



Én csak a megjelenés után észleltem, hogy a nevem alatt ilyen szöveg jelent meg.

Már a cím alapján egy arrogáns libának tűnök, aki annyira el van szállva, hogy mindenki nevében megfejti a meditáció titkát, de a felvezető szöveg aztán még rátesz egy lapáttal. A "férfiak zaklatása elől menekültem" akkor is kötözködésre ad okot az olvasónak, ha különben a meditációt még érdekesnek is tartja. Úgy hangzik, mintha egy öntelt ribanc lennék, aki azt hiszi, hogy minden férfi őt akarja. Arrogáns, beképzelt picsa benyomását kelti a cikk és a cikket még meg sem nyitottuk.

Ehhez mérten érkeztek az olvasói vélemények is. Nem állítom, hogy nem tartottam tőle, hogy a meditációs központ egy kissé unalmas iromány lesz majd az utazási rovatban, de arra azért nem számítottam, hogy az írás tartalmával egyáltalán nem is foglalkozva, mindenki a férfiak zaklatása témán akad fent. Mondanám, hogy kaptam hideget-meleget, de nem lenne igaz, mert csak hideget kaptam :-D

Itt a cikk, ha valaki szeretné megnézni.




2 megjegyzés:

  1. Ne törődj a negatív válaszokkal, megjegyzésekkel! Aki ismer, tudja milyen ember vagy! A hideg zuhany, pedig nem tesz rosszat. Felpezsdít!
    Mindig úgy élj, ahogy neked kellemes és főleg, ahogy lehetőséged van rá!

    VálaszTörlés