2012. július 11., szerda

Lényegtelen, apró hírek



Defekt

Daganat nőtt az autóm kerekére. Na nem véletlenül... 
Egy útfelbontásnál a szembejövő BMW-s úgy gondolta, elég kicsi a Yarisom ahhoz, hogy elférjen a biciklisávban is, és pofátlanul az út közepén jött. Fékezni már nem akartam, ezért inkább hozzádörgölőztem az útpadkához. Annyira, hogy a kerék sérvet kapott. A külseje kicsit elkopott és a belső gumi kitüremkedett a lyukon. Elég szarul nézett ki, de azért 20 km-t még kibírt. Másnap viszont első utam a szervizbe vezetett. Meglepő módon (na annyira nem lep meg), az új felni cserével és szereléssel együtt kicsit olcsóbb volt, mint otthon lett volna...

Komolyan pofátlanság, hogy Magyarországon minden drágább, mint bárhol máshol.



Felavatódtam

Magam sem hittem volna, de megfürödtem a Bodeni-tóban. Én, aki simán eltöltök a tengerparton 1 hetet anélkül, hogy megmártóznék a vízben, én belementem itt a tóba.
Annyira tiszta a vize (ivóvíz minőségű állítólag), hogy nem nagyon tudtam más kifogást emelni, mint a hőmérsékletet. De mivel kint meg ragacsos, párás volt a levegő, még jól is esett. Ezt majd azért hajóról, a tó közepén is meg kell ismételni...


Bármixer lettem

Több lábon kell állni - mondom mindig nagy bölcsen. :)))  Az a jó, ha több dolgot tud az ember, mert akkor több helyen lehet rá szükség.


Délelőttös voltam és a kolléganőm szolgált fel, én meg a pultban készítettem elő neki a megrendelt italokat. Általában nincs szükség mixerre napközben, mert kávét és üdítőket mi is tudunk készíteni, koktélt meg átlagember nem iszik délben. Legalábbis itt nem. Hát ezt az amerikai Nobeles turisták nem tudták. És koktélt rendeltek délelőtt. Még jó, hogy virágkoromban annyit koktélozgattam, legalább van fogalmam róla, melyik koktélnak hogy kell kinéznie. A pontos összetétel nem számit, lényeg, hogy a hozzávalók stimmeljenek, az arányokat meg majd íz alapján....
Szerintem szuper kis Cosmopolitant és Mai Thait csináltam. Csak a jeget felejtettem ki... :D


És még mondja valaki, hogy a kocsmázás nem hasznos :D


Szakács lettem

Ezen felbuzdulva elkezdtem pedálozni, hogy hadd tanuljam meg a konyhai munkát is. Így ha épp pincérkedésre nem osztanak be, nem kell otthon üldögélnem szabadnap címszóval, hanem mehetek a konyhára dolgozni. Az meg sosem árt, ha az ember megtanul pár új receptet. Mint például fekete kagyló fehérboros mártásban.


Ráadásul a konyhában sosem éhes az ember... :D


2 megjegyzés:

  1. A kerekedet nem irigylem...
    A konyhatündérkedés pedig biztos hasznodra válik! :-) Jó olvasni, hallani felőled! Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés