2013. március 20., szerda

Van véj tikit

Hosszas halogatás után végül 2 napja megvettem a repjegyemet.

Sokáig halogattam a döntést, mivel a normál árú repjegyek visszaútja nem módosítható, így már most ki kellett volna találnom, hova megyek és mikor jövök. Ez pedig akkora feszültséget okozott bennem, hogy csak odázgattam a jegyvásárlást. Nem szeretem, ha hónapokkal előre meg kell mondanom, melyik nap indulok vissza. Már Tahitin is ez rontotta el az utolsó napjaimat. Ha lehetett volna módosítani a jegyemet, megtettem volna és talán még mindig a teraszon ülnék és Mooreát nézném. . .

Végül aztán hétfőn eladtam az autómat, és több pénzzel a számlámon, eggyel kevesebb kötöttséggel a nyakamban úgy döntöttem, hogy ami nem okoz jó érzést, azt nem kell erőltetni.

A visszaúttal kapcsolatos szorongásomat egy laza mozdulattal kiiktattam : csak odaútra vettem jegyet.

Így majd akkor távozom, amikor szükségét érzem.


Vasárnap indulok (igen, most vasárnap) Bangkokba.


Tervek vannak, bár inkább csak ötletek. Szállást foglalok az első napra, a többi meg majd alakul.


Lehetséges előfordulási helyeim a közeljövőben (a teljesség és pontosság igénye nélkül):


  • Bangkok
  • Észak-Thaiföld
  • Koh Chang

  • Kambodzsa

  • Laosz

  • Malajzia
  • Szingapúr

  • Jáva
  • Bali
  • Szumátra
  • Borneó
  • Komodó



Jó utat nekem! : - D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése