2015. május 23., szombat

Ami nem megy, azt nem kell erőltetni

Nem megy nekem ez a blogírás.

Megpróbáltam újra feléleszteni a kedvemet, de ennyi volt. Nincs ihletem. Kényszer az egész. 
Úgyhogy bocsi, de marad, amit terveztem: felfüggesztem az írást 2015-re.

Mivel a blogom a saját útinaplóm, rövid bejegyzéseket fogok csinálni saját célra, jegyzetekként. Akit érdekel, természetesen elolvashatja, lesznek képek is, de nem szórakoztatásként írom, tehát ne várjatok fergeteges poénokat és jó sztorikat. 

Ha mégis ihletet kapok, majd írok róla, de valószínűbb, hogy nem. Vagy nem tudom. Mindenesetre bocsi azoknak, akik szerették olvasni és most csalódnak. Csomó jó sztorit terveztem megosztani, de a gondolat, hogy ÍRNOM KELL, kiöli az ihletet. 

Ha most kihirdetem, hogy NEM KELL írnom, lehet, hogy visszajön az ihlet. De lehet, hogy nem. Meglátom. Vagy nem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése