2012. január 23., hétfő

Rossz pénz nem vész el...

Kicsit eltűntem, de megkerültem :D

Szilveszter óta az influenza mellett főként az foglalkoztatott, hogy mi legyen a következő úticélommal. Eredeti terveim szerint január elején utaztam volna Tahitire, hogy egy csendes szigeten, a pálmafák alatt heverészve  élvezzem a kellemes időjárás előnyeit, miközben létfenntartásom alapjait a kagylógyűjtés és a belőlük készitett ékszerek értékesitése jelentette volna. (Vagy valami más, "megerőltető" tevékenység.) 
Aztán mivel december 31-i határátlépésemkor kaptam egy újabb USA vizumot, ami március végéig érvényes, úgy éreztem, pazarlás lenne nem kihasználni a lehetőséget. Szóval maradtam. Tahiti megvár. Nem időhöz kötött magyarországi hazatérésem sem, szóval semmi nem indokolja, hogy sietve távozzak innen, mikor még épp jól szórakozom... :-)

Rövid távú terveim között szerepel a munkakeresés is, miután tartalékaim nagy részét már feléltem, a forint árfolyama meg még mindig ellenem játszik. Valamint - ha már ennyi időm van - hosszabb útra kelek és megtekintem a nyugati partokat is, úgy mint Los Angeles, Las Vegas, San Francisco, Grand Canyon, stb.
Szóval blogom ciméhez hűen továbbra is ÚTON leszek.  :D

3 hétig tartó hallgatásom alatt is történtek kisebb-nagyobb események (köcsöggyár, afrikai varázsbogyó, birósági idézés [nem az enyém], szinház, zongora, kisteherautó, Strasbourg, stb.) - ezek itt az emlékeztetők magamnak. Napok kérdése és felkerülnek a sztorik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése