2012. június 6., szerda

... és az akármi lett is


Mivel jó időben elkezdtem szervezni az utazást (szerda reggel még nem tudtam, mikor indulok aznap, kedden meg hajnali 3ig pakolásztam), nem sikerült CS (Couchsurfing - még mindig) szállást találnom útközbenre. De azért nekiindultam. Gondoltam, Győrig jutok, ott megnézem neten, jelzett-e vissza szállásadó. Ha nem, akkor még mindig felhívhatom az unokanővéreimet, akik ott laknak, és alhatok (talán) náluk.

Este 6-ra értem Győrbe. De még bennem volt a mehetnék (nem véletlenül, hiszen 3 után indultam). Na jó, akkor lesz ami lesz alapon továbbmegyek. Este 10-re eljutok Sankt Pöltenig, addig még történhet csoda. Ha meg nem, akkor alszom a kocsiban. Ilyet még úgysem csináltam, és tök poén lehet. Vagy nem. Majd kiderül.

Kiderült. Poén volt. Egyszer :-)

Egy kamionos pihenőt néztem ki a GPS-ben. Mikor anno egy kamionos haverommal utazgattam egy hétig, láttam, hogy ezek a helyek többnyire kulturáltak és biztonságosak, sok helyen még fizetős zuhanyzó is van, ami meglepő módon kulturált és tiszta. Na, amit én találtam az épp nem volt ilyen :-D De a következő meg olyan messze volt, hogy nem bírtam volna ébren odajutni. Akkor marad ez. Ha poén, akkor legyen poén :D

Kerestem egy nyugis helyet az autók és kamionok között, ahol nem világit az arcomba a biztonságról gondoskodó reflektorok hada. Rögtön feltűnt az időjáráshoz képest lengén öltözött hölgyek feltűnően magas aránya. Backi. Épp ilyen helyet fogtam ki? Még jó, hogy tornacipő, farmer, ápolatlan fej van rajtam. Legalább nem hiszik, hogy én is. Nem is hitték. Épp csak leparkoltam, megszólított 2 szociális munkás csaj (tényleg azok, a csajoknak hoznak kávét, meg lelkisegélyt), és felhívta a figyelmemet arra, hogy a helyi szabadtéri bordélyházban sikerült megállnom. Miután megbeszéltük, hogy a kellemetlen körülmény csak kellemetlen, de különben nem veszélyes a hely, úgy voltam vele, hogy sokkal veszélyesebb, ha félálomban autókázom, mintha itt alszom. Szépen magamra zártam az autót, kézközelbe  készítettem a riasztót (van rajta pánik gomb, amitől az autó veszettül dudál és vinnyog), megágyaztam a hátsó ülésen és tök jót aludtam hajnalig :-)

2 megjegyzés:

  1. Úristen Orsi!!! Én harmadszorra fogok szülni, amitől rendesen parázok is, de inkább ez, mint ilyen helyen aludni egyedül!! Minden elismerésem!:))))
    A szülőszoba legalább steril.
    Vica

    VálaszTörlés
  2. Az autóm is steril volt :) Kivül meg nem is jártam :) Nem volt ez olyan gáz. Inkább vicces. Üdvözlet Aliznak, ha megérkezik :D

    VálaszTörlés