2012. június 13., szerda

Osztálykirándulás


Két nap telt el a hajós-kaszinós este óta, de mintha hetek lettek volna. Annyi minden történik itt!

Belejöttem a munkába, leszoktam az olyan földhözragadt dolgokról, mint alvás, rendszeres étkezés, pihenés. Teljesen normálisnak számit, hogy 12 óra munka után (amit vidáman kibirok talpon), mikor hajnali fél 2-kor végre bezár a bazár, nem aludni rohanok, hogy másnap fel tudjak kelni, hanem elmegyünk sörözni a kollégákkal. Aztán mikor 3 körül hazaérek, belecsöppenek a lakótársak házibulijába. Az ember akkor aludjon, amikor lehetősége adódik, ne pedig akkor, amikor fáradt :-D

Egy 22 éves szlovák lánnyal (Anetta) lakom egy szobában, és a lakásban vannak még rajtunk kivül páran (kb 6-8 szlovák és orosz pasi), de velük nem nagyon találkoztam eddig. Leszámítva pár bulit (mert ezek állandóan buliznak). Múltkor épp megint buli volt a szomszéd szobában, én meg készültem lefeküdni (igen, igen, buli az élet, de azért mégiscsak kinőttem én már ebből). Bekopog az egyik kissrác. 

- Nem akarsz ma a bátyámmal aludni?
- Tessék?! Hülye vagy? Mi van? (Azt se tudom, ki az.)
- Aludj ma a bátyámnál.
- De miért?
- Mert én akarok Anettával aludni.
- Ja. Nem akarok.
- De miért?
- Mert nekem ez a szobám, és én itt alszom.
- De miért?
- Mit miért? Én itt lakom, itt alszom.
- De nem lesz semmi bajod tőle. Csak 1 éjszaka.
- Értem, de nem akarok.
- Miért?
- Mert én itt alszom. (Azt már az amerikai pszichopaták kezelése alatt megtanultam, hogy ha valaki érvek nélkül hajtogatja a saját mondókáját, teljesen felesleges értelmes beszélgetésbe elegyedni vele. Legjobb, ha én is hajtogatom a magamét. Egyszer majd csak megunja... És persze hamarosan tényleg megunta.)

Tiszta osztálykirándulás feeling. Mindenki ott alszik, ahol sikerül neki, állandóan buliznak, rendetlenek és minden közös. Kicsit úgy érzem magam néha, mint valami tanárnéni. Leszámítva, hogy én nem fegyelmezem őket  :-))

A lakás különben borzasztóan lepukkant. Szép, régi épületben van, legalább 200 éves a ház. De belülről egy tragédia. Normál esetben látogatóként sem lépnék be ilyen helyre, de mivel mostanában elvesztettem a földhözragadtságomat, ez nem annyira számit. Van egy óriási nappali, amiben nincsenek bútorok, ezért vegyük úgy, hogy nem is létezik. A szobák külön lakattal záródnak, tehát gyakorlatilag külön lakásaink vannak közös fürdővel. És ez a legszörnyűbb. A fürdőszoba polca olyan, hogy a sáros cipőmet se tenném oda.

Nappali, fürdő és a ház homlokzata


DE.........

Szerencsére ez az állapot nem tart sokáig. Pár napra szól, amíg a végleges szállásra beköltözhetek. Hosszú távon nem bírnék itt élni, de arra pont jó volt, hogy hirtelen legyen hol laknom.
Pontosan 1 hete indultam Magyarországról, és már 5 napja van munkám, holnaptól rendes lakásom is lesz.
Ja, és már igényeltünk nekem német adószámot meg TB-t. Még hivatalos is vagyok itt...

Azt hiszem, most már egyértelmű, hogy megérte eljönni otthonról a semmibe... :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése