2012. szeptember 10., hétfő

Tizezer

Wooow!!!

Mit látok?! :-o



A blogom összesitett megtekintésének számlálója átugrott 10.000 fölé.

Láttam, hogy 9900 felett járunk, még gondolkodtam, hogy valami nyereményt ajánlok fel annak, aki tízezredikként nyitja meg a blogot, erre hipp-hopp átugrunk 10.000 fölé. Mielőtt kitalálhatnám a játékot...



Megnéztem a statisztikákat.


Az elmúlt 11 hónap alatt 10.059-szer lett megnyitva az Úton...



A rekordhónap 2011 október volt. 1489-en tévedtek az oldalamra.

A legtöbben Magyarországról nézegetik.


Miután elég sok barátom, ismerősöm él külföldön, nem lep meg az olvasótábor nemzetköz jellege, de azért az USA a második helyen fura. Ennyi magyar ismerősöm nincs ott. A Google Forditó meg szörnyű hülyeségeket fordit, teljesen érthetetlenek a sztorik, szóval aki nem magyar, az max a képeket nézegeti szerintem.
Kanada szintén fura. Magyart nem is ismerek ott - azt hiszem.
A csúcs továbbra is az Orosz Föderáció, mert ott aztán se magyar, se nem magyar ismerősöm nincs. Szóval tuti, hogy valami véletlen folytán kódorgott ide az a 186 ember.


Hozzáteszem, a keresőszavak, amelyek a blogomhoz vezetnek, szintén érdekesek:




Erdélyi vadlovakról és Spongya Bobról szerintem nem nagyon irtam... :-D


De akárhogy is van, tök jó érzés, hogy ennyien voltatok/vagytok. Még ha nem is mindenki szándékosan jött :)

Köszönöm az érdeklődést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése