2013. január 8., kedd

A hangok is mondták

Mióta itt vagyok, nem nagyon kávézom. Itt nem szükséges pörögni.

De az íze miatt hiányzik néha egy jó kis tejeskávé.
És nehéz ellenállni, mikor mindenki más issza.

A Marae-beli elázás után nálunk jött össze a csapzottak társasága és némi száraz ruha és meleg ital kíséretében próbáltuk túltenni magunkat az előadás elmaradása miatti csalódottságunkon.
Ittam egy tejeskávét.

Tudom, nem kellett volna, de megtörtént. Két havi megvonás után koffeint fogyasztottam. . .

Az este olyan volt, mint mindig. A többieknek. Eleinte. Sör a kézben, notebook a térden, zene a háttérben. Nyugalom, netezgetés, rövid beszélgetések (a kártyázás túladagolás miatt szünetel). Csak én pattogtam körülöttük. Meg a poloskák, amiket egy teniszütővel vadásztam le. A macskák érdeklődve nézték az állapotomat. A fiúk rezignáltam vették tudomásul, hogy meghibbantam.


Hiperkativitásom odáig fajult, hogy elkezdtem őket zaklatni. Elsőként Lionel haját kellett feltétlenül befonnom. Aztán megindult a lavina. A fonott haj ihletet adott. Elő a söröskartonokat meg az ollót.

Két kis szárnyacskával Lionel épp úgy nézne ki, mint Asterix. : - )


A hülyeség ragadós. Vivien poénból Batman jelmezt rendel. 10 percem van elkészíteni. 12 perc alatt készül el. Gáz. Oda a renomém.



Charles Tapsihapsi akar lenni. Na, ez már szivatás! Meg közben elfogy a sörös karton. 

Fiúk, menjetek sört venni! : D



Míg a nyuszi jelmez készül (baromira nem egyszerű tűzőgép, ragasztó és egyéb alapfelszereltség nélkül barkácsolni), Batman elvonul aludni.

De hát leee seee fotóóóztaaam! : - S




Az a jó, hogy a társaság teljesen hibbant. Nem vagyok egyedül! : D




A szilveszteri buli után nyakunkon ragadt vagy 50 sörösüveg és ugyanennyi (ha nem több) dobozos sör fémdoboza, plusz egyéb újrafeldolgozható hulladékok (szelektív gyűjtés van ám!).
Elnézve a helyzetet, a konyhapult kiváló mobilantenna lenne: teljes a lefedettsége : )

El kéne takarítani. De nincs motiváció. Akkor adjunk hozzá!

Gurulós kuka utcáról behurcol. Teraszajtóban megállít. Felnyit. konyhapulttól felkészülés, vigyázz, dob!

Lássuk csak, mennyi ment mellé!


Igaz, utána többet kellett takarítani, mert szanaszét fröcsköltük a nappaliban az egy hetes állott sört (és dohányzó sörivók dobozaival a hamut is), de simán megérte. : - D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése