2014. augusztus 14., csütörtök

9 és 3/4


Rég éreztem magam annyira felszabadultnak, mit azon a reggeleg, amikor már nem mentem hagymát pucolni.  A boldog munkanélküliség! :)


És ha már ennyire ráérek, és ha már utolsó 2 hetemet töltöm Angliában, elmegyek és megnézek pár dolgot, ami eddig kimaradt. Most nem próbáltam a turistás látnivalókat erőltetni. Azokból már volt elég. Viszont még nem tettem tiszteletemet egy regény/film egyik vicces helyszínén.


A 9 és 3/4-ik vágánynál...


Harry Potter rajongók tudják miről beszélek. A többieknek annyit, hogy a történetben a varázslógyerekek a londoni Kings Cross pályaudvarról indulnak a különvonattal a varázslóiskolába, bár az iskolai meghívón szereplő vonatindulás helye enyhén zavarba ejtő: 9 és 3/4 vágány. Aztán kiderül, hogy ez egy különleges vágány, ami a 9. és 10. vágány közötti falban található. Csak neki kell futni és a fal hirtelen átjárhatóvá válik.


A valódi Kings Cross pályaudvaron zarándokutat járó filmrajongók miatt a pályaudvar létrehozott egy 9 és 3/4-ik vágányt, ahol ráadásul egy bőröndös kocsi félig be van építve a falba, és ingyen lehet fényképezkedni mellette. Még bagoly is van rajta. 

Nappal vasutasnak öltözött önkéntesek segítik az érdeklődőket a minél tökéletesebb fénykép elkészítésében azzal, hogy Harry Potter sálat és szemüveget adnak a fotóalanyokra.


 
Nyilván rettenet sor állt a fal előtt. Nyilván nem álltam be. Inkább oldalról csináltam képet az üres falról. Nekem ennyi is elég.

Magamat meg majd odaképzelem, ha nagyon akarom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése