2014. november 9., vasárnap

Főzőshow és filmforgatás

2014 október 20.


Vendégeink filmet forgatnak.

A profi operatőr és barátnője, aki a riporter és a vágó szerepét játssza, filmet készít Sri Lankáról.
Hozták a kamerát minden kirándulásra, készültek a felvételek a hotelben, az úton, mindenhol. Vágás után a kisfilm az Utazás kiállításon és még pár helyen lesz látható.



Egyik este filmezték a vacsorakészítés folyamatát is. Épp tipikus helyi rice & curry készült.

Megkértek, hogy segítsek tolmácsolni és kommentáljam a látottakat.


Kaptam microportot a zsebembe, mikrofont a ruhámra, aztán kommentáltam az eseményeket. Nem nagyon tudtam, mit mondjak, mert a szakácsunk, Sampath nem sem volt túl közlékeny, úgyhogy improvizáltam és leginkább azt mondtam el, amit éppen láttam. Nem aggódtam, hogy túl sok hülyeséget beszélek, mert úgyis összevágják majd az egészet egy pár perces kis videóra, és alig marad benne a dumámból. Gondoltam én.

Ehhez képest egy 16 perces filmecske lett belőle, ahol minden szóismétlésem, tétovázásom hallható.

Aki szeretne Sri Lanka-i módra curry-t készíteni otthon úgysem kapható zöldségekből, itt megnézheti a videót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése