2011. október 26., szerda

Bye bye Miami

Szuper tengerpart, verőfényes napsütés, állandó bulihangulat. Miami kipipálva az "itt is jártam már" térképemen. Nem az én városom. Eredeti terv módositva: holnap távozom.


A tegnapi napom azért persze szenzációs volt. Cornéliával, az osztrák lánnyal heverésztünk a tengerparton. Óriási arc a csaj! Csinibaba külsejének köszönhetően átlag 10 percenként kapott különböző férfiaktól különböző ajánlatokat modellkedésre és házasságra, és olyan stand up comedy stilusban szerelte le az összeset, hogy sirtam mellette a röhögéstől... :D
Este belevetettük magunkat az éjszakai életbe. Vmi night clubban kötöttünk ki, ahol a pultosok felváltva pattantak fel a szinpadra, hogy 2 koktél elkészitése közben eljárjanak vmi félmeztelen táncot. Corni szokás szerint pillanatok alatt szerzett új barátokat, akik innentől kezdve hajnalig azon versengtek, hogy ki fizetheti a következő italunkat. Eleinte. Amig el nem kezdtek azon erőlködni, hogy ki táncolhat vele. Tiszta kabaré volt, Corni meg adta alájuk a lovat. Végülis hajnali 3kor raktak ki minket a clubból... Na nem azért, mert még a hely szelleméhez mérten is botrányos volt az előadása, hanem mert bezárt a club. 3kor. Egy disco. Hajnali 3kor...

Ma ki sem tettem a lábam a lakásból, amig le nem ment a nap. Már árnyékban sem viselem a napsütést a bőrömön... Ideje lenne odébbállni. Holnap irány Ohio: hiv az Óhájó, hali Óhájó.
("Megmondtam én, megmondtam én, enyém leszel, enyém leszel...")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése