2011. október 22., szombat

Helló Miami

Kitaláltam, hogy elugrom Miamiba. Persze a repjegyek itt is akkor olcsóbbak, ha az ember jó előre megveszi. A 2 nappal korábban pedig nem igazán "jó előre". Hosszas keresgélés után végülis tegnapelőtt találtam egy egész olcsó jegyet, úgyhogy Gary és családja megszabadult tőlem :D
Ülök a Charlotte reptéren, várom a csatlakozást, délután érkezés Miamiba.
Remélem, addigra szállásom is lesz. Kontaktáltam pár Couchsurfert, de eddig csak 1 "talán hétfőtől alhatsz nálam" ajánlatot kaptam. Nem szivesen költenék hotelre, de majd melátjuk. Végülis estig még van vagy 7 órám... Csak akad vki... :)
Egy partyarc mindenesetre meghivott egy vasárnapi strandolásra, úgyhogy program legalább lesz :D
Terveztem, hogy elugrom a Bahamákra is, mivel teljes ellátással 20e Ft körül van egy 5 napos luxushajókázás, de egyágyas szobával kalulálva elég drágára jött ki, úgyhogy vagy találok útitársat, vagy elhalasztom a kalandot. Bár.... ha nem akad szállásadó... ez még mindig olcsóbb, mint egy hotel :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése