2011. október 8., szombat

Es vegre leszallt a repulo...

10 ora labzsibbaszto utazas utan vegre megerkeztem a JFK reptrerre New Yorkba.
Ujabb 1 ora sorbanallas az utlevelellenorzesnel, es enyem a vilag. Mar ha beengednek...
Pillangok a gyomorban. Azert vegulis eleg necces meggyozni a bevandorlasit, hogy en TENYLEG csak nyaralni jottem. 3 honapra. Tervek nelkul.
Mindjart sorrakerulok. Elottem egy mexikoi lany. Valaszolgat a hataror kerdeseire. Majd... vaaaazzz! Ezt visszaforditjak!!!! :-@
Haaat statisztikailag csak nem utasitanak el 2 embert egymas utan. En jovok...
Egy baratomat latogatom meg. Virginiaban. 2 hetig maradok. Haaat, a repjegyem csak 3 honap mulvara szol. (Francba, ezt nem akartam, hogy megkerdezze) A tobbi idoben majd korbejarom az orszagot. Haaaat, nincsenek konkret tervek. (Ezt nem erti) Ok, elmegyek Miamiba. Nem, nem tudom, hol fogok megszallni. Meg nem neztem utana. Nem, repjegyem sincs meg. (Jaaaj, ez nem fog beengedni, talaljak mar ki vmi meggyozo szoveget) Nem, most nincs munkam otthon. (Vazz, egyre tavolabb kerulok a bejutastol) Marciustol dolgozom majd tanarkent (na ennel jobb is eszembe juthatott volna) es addig szabadsagon vagyok. Eddig egy bankban dolgoztam. Igen, nagyon nagyon jol fizeto allas volt. (:DD)  Igen, xxx (baromi sok) keszpenz van nalam, igen fullon van a bankszamlam is. (Csak kivonatot ne kerjen :D) Nem, nem vagyok ferjenel, gyerekem sincs. Nem, nem szeretnek a virginiai baratomhoz hozzamenni. Mikor lattam ot utoljara? (Huh, de jo hogy nem azt kerdezte, miota ismerem! Bar a valasz nem valtozott volna :D) (uristen, pofakat vag, en meg mar bokaig leizzadtam) "Renden, jo utat es kellemes nyaralast!"
YEEEESSSSSS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése