2011. október 9., vasárnap

Fokhagymafesztival

Megjöttünk Virginiába. Csomag kocsiban hagy (még nem szoktam meg, hogy itt nem zárják az autót, de mindent bennehagynak, úgyhogy én lelkesen hurcolom magammal a kis vagyonomat, és Gary is megértő, mert legalabb a cabrio tetejét becsukja, mikor hosszabb időre ott hagyjuk a kocsit... mondjuk, mint észrevettem, en nem jelenti azt, hogy az ajtót is bezárja :D ), szóval csomagok maradnak, mi meg motorra pattanunk, hogy 10 órányi repülőút és kb 2 napnyi autókázás után végre motoron is ülhessek (ahelyett, hogy elfeküdnék a padlón, és gerincsérv elleni megelőző lépéseket tennék. De hát egyszer élünk, a fokhagymafesztivál meg mindjárt zár, szóval hajrá!)
Hosszas keresgélés és borkóstolás után (ez utóbbi csak nekem jutott, mert Gary szigorúan absztinens, ha motorozik - szerencsére) végre találunk egy standot, ahol a fokhagymát is tartanak :) Na, tényleg fokhagymafesztivál :D


A tehén funkcióját nem értettem, de akkora volt, hogy megért egy fényképet.