2014. szeptember 29., hétfő

Sri Lanka


2014 szeptember 18.


MEGÉRKEZTEM SRI LANKÁRA.

A reptérre a főnököm, Gabi, és egy barátnője, Bea, aki épp nála nyaral, jött értem.

Egész friss voltam. A 11 órás utazás és a 4,5 óra időeltolódás meg sem látszott rajtam, úgyhogy hazafelé menet megálltunk pár boltban. A hotelben épp felújítás zajlik, kellett egy-két új berendezési tárgy.

Leendő munkahelyem egy 4 apartmanból álló kis szálloda, nem messze az egyik legnépszerűbb strandtól, az Unawatuna Beach-től. A hotelben alapvetően két helyi srác dolgozik, ők intéznek mindent a felújítástól a főzésen át a takarításig.

Útközben megbeszéltük a rám váró feladatokat. Kiderült, hogy az asszisztensi munkakörre eredetileg kiválasztott jelölt mégsem fog itt dolgozni. Csak én. Enyém a pozíció!!! :-)

Ahogy megtudtam, lesz dolgom bőven...

Aztán Gabi beavatott a tervébe. Azt találta ki, hogy kapásból úgy mutatna be mindenkinek, mint a szálloda új menedzserét, mert ha hosszú távon gondolkodunk, managerként jobban tudok majd érvényesülni és több terhet levehetek a válláról. Húha! Épp csak megnyertem az asszisztensi állást és máris előléptettek. :-D

Alig vártam, hogy megérkezzünk és munkába állhassak!


2 megjegyzés:

  1. Gratula és várjuk a fejleményeket :-)

    VálaszTörlés
  2. Aztamindenit, az eddig olvasottak alapján jól alakulnak a dolgaid! Örülök, és további jókat kívánok Neked, hogy az elképzeléseid - mit is szeretnél csinálni szívesen - a lehető legjobban haladjanak, ügyes vagy, és tuti ezt is jól fogod csinálni!
    Várjuk a beszámolóidat továbbra is!)

    VálaszTörlés