2014. október 12., vasárnap

Festegetés

2014 szeptember 23.


A szállodában éppen felújítás zajlott, mikor megérkeztem 3 hete. Még mindig tart, bár sok dologgal elkészültünk már. Új recepció épült, csinosodtak a szobák.

Mindenki ezerrel segített. Én a garázskapu feliratozását rögtön elvállaltam. Valaki már megcsinálta a festményt, csak a cégér hiányzott.



Kezelésbe vettem egy fonott karosszéket, felújítottam lámpabúrákat, díszpárnákat terveztem és a szőnyegszabás sem rettentett el.




Minden napra jutott valami. Hihetetlen, de lassan talán elkészülünk.




A recepció épülete
Még nincs kész

Amivel nagyon sokat dolgoztunk, az a szobákhoz tartozó konyha átalakítása volt. 

Eredetileg apartmanként működtek a szobáink, mindegyikhez tartozott egy kis konyha. De mivel a vendégek nagy része a strandon étkezik napközben, reggel és este pedig Sampath főz nekik isteni ételeket, teljesen kihasználatlan volt a főzősarok. Ezeket alakítottuk át hálófülkévé. Így minden szobában eggyel több vendég fér el, ami akkor különösen hasznos, ha gyerek is utazik a családokkal.

Minden kisszobánkat karakteres színnel láttuk el, és jól illeszkednek a nagyszobák meghatározó színeihez is.

A bordó szobánkat Arany és Gránát színbe öltöztettük, a hozzá kapcsolódó kis hálószoba pedig mélyvörös trópusi mintát nyert.

A narancssárga szobánk meleg árnyalatai a naplementére emlékeztetnek, kisszobájában vidám narancsos-pinkes takaróval.

A nászutas szobánk a lila különböző árnyalatait kapta, a hozzá tartozó anyós-szoba (hátha valaki őt is hozza a nászútra - mindenre fel kell készülni :-D ), pedig életteli, trópusi mintás kék árnyalatot.

A kék szobánkban a kék és arany dominál, ebben a szobában meghagytuk a konyhát. Hátha mégis akad olyan "elvetemült", aki a szakácsunk műremekei és a helyi kifőzdék olcsó és finom ételei helyett főzőcskézni szeretne...


Vendégfogadásra készen, megágyazva
Kék szoba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése