2015. június 13., szombat

Családlátogatás

2015 április 19.


Hombre reggel quesadillát csinált nekem, ami nem más, mint kukorica-tortilla sajttal töltve. Volt hozzá zöld csiliszósz is. Normál esetben a csilit nagy ívben kerülöm, de most - nem tudom, mi történt velem - úgy ettem a csiliszószt, mintha majonéz lett volna. Csípett, de nem zavart, mert annyira ízlett.

A tortilla sütéséhez egy nehéz, öntött vas serpenyőt használnak

A terv az volt, hogy délután átugrunk a szüleihez és megismerkedem a családjával, utána pedig elvisz a Monterrey balett helyi előadására. Szeretem a balettet, ő meg még soha nem volt, de a kedvemért megnézi, mit hagyott ki eddig.



Persze mire összeszedtük magunkat és elindultunk, már délután volt, a szülei épp nem voltak otthon, mire hazaértek volna, már mennünk kellett a balettra, úgyhogy a találkozó elhalasztódott késő estére. Ami Mexikóban tök normális. Este 10-kor sem gáz betoppanni bárhová.


Megismerkedtem a szüleivel, a két húgával és az egyik húg barátjával, aki Haitiről származik, valamint fogadott kisöccsével, akit a szülei nevelnek csecsemő kora óta, öccse feleségével és lányával, továbbá egy random nagybácsival, aki épp arra járt családostul.

Mindenki baromi kedves volt. Máris sokkal nyugodtabban néztem elébe a másnap kezdődő egyhetes családi kiruccanásnak...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése