2015. március 4., szerda

111111

JÁTÉK!


Nemrég átlépte az oldal megnyitását számláló számláló a százezret, de mire észbe kaptam, már késő volt lementeni a képernyőt. 99.950-nél láttam utoljára, 3 perccel később már 100.023 volt. Jobban szeretem a szép kerek számokat.


Hamarosan elér a számláló 111.111-hez.



Akinek sikerül elcsípnie a pillanatot, amikor a számláló 111111-et mutat és elküldi nekem képfileként, annak hozok egy általa választott apró meglepit (pl. hűtőmágnes vagy édesség, stb.) a következő úticéljaim (lesz egy pár) egyikéről.


Ha nem akad olyan szerencsés, aki épp a 111111-et csípi el, akkor az kérhet ajándékot, aki az ehhez legközelebbi számlálóértéket fotózza le.

Nem tudom, mennyire motiváló a szuvenyír, ha nem az, akkor elég, ha jófejségből kapja le valaki a szkrínt. :-)



GYK: 

A képernyőt úgy lehet lefényképezni, hogy a megörökítendő képernyőben állva egyszerre lenyomjuk az ALT és a PRT SCR billentyűket. A PRT SCR billentyű általában a DEL és INS billentyűk környékén vagy netbookon a jobb felső sarok környékén rejtőzik.
Az így lefényképezett képernyőt a számítógép memóriája csak átmenetileg tárolja, de le kell menteni egy file-ba. Ezt legegyszerűbben úgy lehet, hogy megnyitjuk a Start menüből (Kellékek) a Paint programot (de lehet ám Word is), és az üres rajzlapra téve a kurzort, megnyomjuk a CTRL és a V billentyűket egyszerre. Ez beilleszti a képet. Ezután már csak le kell menteni a file-t (bal felső sarokban a menün belül) és elküldeni nekem. Köszi :-D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése