2012. április 22., vasárnap

RE-Ravensburg

Említettem, hogy útközben betévedtem Ravensburgba és nagyon megtetszett. El is döntöttem, hogy visszatérek még.
Azt persze nem gondoltam, hogy ilyen hamar...



Emese barátnőmmel a régi szép időkről beszélgettünk, és szóba került egy barátnőnk, akiről 1998 óta nem nagyon volt hírünk. Rákeresés Facebookon. Megvan. Írjunk neki, hogy itt vagyok és találkozzunk vele.

Eleonóra szinte azonnal válaszolt, nagyon lelkes volt, meg is hívott magához, de már nem itt lakik a környéken. 
Ravensburgba költözött. LOL
Én meg ott jártam és nem is tudtam...
Erre mekkora esély volt?!

Nem hittem, hogy ilyen hamar visszajutok legújabb kedvenc városomba :D



Baromi hideg volt és az eső lába is lógott. Leginkább a fogsorunk fázott. A sok röhögés közben ... :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése