2011. november 30., szerda

Csiiiiz! :D

Úgy gondoltam, itt az ideje, hogy művelődjek egy kicsit, úgyhogy ellátogattam a Természettudományi Múzeumba. A belépő kicsit húzós, de ha az ember jól körülnéz a honlapon, felfedezheti, hogy be lehet jutni olcsóbban is. Ennek módja pedig igen egyszerű: egyszerűen szólni kell jegyvásárlásnál, hogy nem akarsz olyan sokat fizetni :D
És működik. Nem akartam pofátlan lenni, úgyhogy az eredeti ár egynegyedét hajlandó voltam kifizetni. Csóró magyar vagyok, az összeomló forinttal a bankszámlámon, fizessenek a japán turisták :)

A látogatásom lényege az volt, hogy megnézzem élőben az élethű méretű dinoszaurusz csontvázakat, de azért láttam más hasznosat is.

:D


Például rájöttem, hogy a szmájli ősibb a legősibb mesterségnél és hogy az őslények milyen vidám fickók voltak :)

:D
(A teki a legjobb fej!)


Meg láttam kalocsai papucsot :D
Meg lovasijász felszerelést...
... és ijakat

És himbilimbi ősembert

És persze megvolt a dinó is:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése