2011. november 1., kedd

Halloween

Mi az? Előtted egy ufó, melletted egy királyfi, mögötted egy helikopter? Neeem, nem a körhinta :D

Ahhoz képest, hogy 2 napja 27 cm hó esett, és kénytelen voltam SOS-ben télikabátot venni (amit a pénztárnál magamra is vettem), október utolsó napján kellemes, napos téli idő volt. Annyira, hogy az esti Halloween felvonuláson simán félmeztelenül mászkáltak a csecsemőnek, erőművésznek, balerinának öltözött emberek.
A világ legnagyobb Halloween napi felvonulása 6-kor kezdődött azoknak, akik különleges jelmezben mentek, és fel akartak vonulni a kamerák tüzében. Lehetett hetekkel ezelőtt önkéntes bábmozgatónak is jelentkezni. 7-kor elindult a menet a 6th Avenue-n. Iszonyat tömegnyomor az utcákon, fergeteg jókedv, idiótábbnál idiótább jelmezek mindenfelé.
Szembe jön egy királyfi (ló nélkül), majdnem fellököm SpongyaBobot, a pápa épp telefonál, villogó szemű, kartondoboz-fejű robot halad el mellettem egy kacsával kézenfogva, egy csoport Super Mario örül épp a találkozásnak egy kereszteződésben, Superman suhan el görkorin, "Legalize" feliratos transparens egy sétáló ötágú levél kezében, a Fekete hattyú c. filmből 2 félmeztelen (frankón kint a hátuk) balerina vihorászik előttem.
Valemennyire sikerül előretolakodni a tömegben, hogy tudjak pár képet csinálni a felvonulásról. Persze sötét van, úgyhogy a képek bénák, maradok a videózásnál. Ez sem sokkal jobb, de legalább vmi látszik rajtuk.


Óriás bábok, csontvázak érkeznek, szemgolyók lebegnek felettünk, Michael Jackson Thriller zenéjére táncol vagy 30 feltámadott hulla, szirénázva befut egy mentőautó, tetején egy felravatalozott csontvázzal, táncoló csoportok vegyes jelmezekben, néhány hulla a nezőket ijesztgeti, a Clinton házaspár barátságosan integet és megáll egy-egy fénykép erejéig, a New York Samba tánciskola forrósitja a levegőt, mindenki táncol és örül.
Mögöttem 2 srác kommentálja az eseményeket, próbálok minden poént elcsipni. Sikertelenül :S
Kb 10-kor Mercedesszel úgy döntünk, ideje beülni egy italra vhova. 4 utcával odébb már találunk is egy helyet, ahova beférünk. Még asztalt is kapunk. Egy órával később még mindig tömeg hömpölyög az utcán, a metrólejáratnál rendőrök állnak, csak akkor engednek le, ha már beférünk. Sétálunk még pár utcányit, aztán felszállunk egy másik állomásnál. Irány haza.

(Megválaszolva a többekben felmerülő kérdést: én nem öltöztem be semminek. Hosszas filózás és tervezés után végül csak egy idióta kabátot és sapkát vettem magamra.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése