2014. február 3., hétfő

A pékségből a kékségbe

szoval mi is tortent pontosan hogy a peksegbol varatlanul a napsutotte sydneyben kotottem ki?

mikor novemberben visszatertem a cook szigetkerol, modositottam a repjegyeimet. az uj datum januar 31.

ez itten kerem bekovetkezett

a NZ vizumom lejar, a repulok meg varnak
januar 31. christchurchbol sydneybe. meg aznap tovabb szingapurba. ott van 6 napom elvezni a nyari meleget, aztan irany munchen. onnan meg valahogy valamikor budapest

nem nagyon ereztem szukseget a hazateresnek. epp semmi dolgom arrafele, de annak nagyon orultem hogy talalkozhatok reg nem latott baratokkal es csaladtagokkal.

mivel a hatizsakom ki- becsekkolasa miatt igenyeltem es kaptam is ausztral vizumot (itt normal esetben egy link jonne az emlitett blog sztorihoz), kihasznaltam a lehetoseget es napoztam egyet a szingapuri gepemre varva

ahogy a repter elotti padon ultem a ragyogo kek eg alatt es arra gondoltam hogy egy het mulva a fold tuloldalan leszek (hoban fagyban) es lehet hogy soha (vagy legalabbis jo sokaig) nem terek vissza a bolygo ezen oldalara, azt ereztem hogy ez nem helyes. meg nem vegeztem itt. csomo csendes oceani szigetet meg kell meg neznem. az egyetlen dolog ami miatt mindenkepp europa fele kene vennem az iranyt, az a penz. a nemet bankszamlamhoz csak nemetorszagban ferek hozza, a magyar szinte tok ures mar, munkat meg eu orszagokban tudok csak legalisan vegezni.

az vilagos volt hogy nem magyarorszagon akarok dolgozni ehberert de barhol mashol jo penzert elpincerkedem, aztan ujra nekivaghatok a vilagnak vagy vegre letelepedhetek valahol

filozgattam, filozgattam. feldobtam a kerdest feszbukon. csak ugy hangos gondolatkent. 




a reakciok megleptek. milyen allat jo lehet otthon a hangulat ha senki nem javasolta hogy menjek haza?! :-o

teltek az orak es egyre jobbnak tunt az otlet hogy orultseget csinaljak...

nemreg olvastam egy magyar par blogjat akik ausztraliaban a szupermarket mogotti kontenerbe kirakott, serult, de meg nem lejart elelmiszerekbol "shoppingoltak" hogy penzt sporoljanak a kajan. majd megnezem melyik bót az. kanapeszorffel meg fedel is lesz a fejem felett. a tobbit majd meg meglatom. hamarosan ujrakezdodik a vitorlas szezon is... 

valahogy majd csak hazavergodom egyszer ha addig nem er nagy szerencse es gazdagsag itt :-D


3 megjegyzés:

  1. O, ez gyors valtas a pekseg utan. Pedig hogy vartam a fekete kenyer receptet. :-)
    En nem biztos, h igy dontottem volna. Ezek szerint nem hianyzik Europa. Bar az reszemrol is teljesen ertheto, h nem szeretnel Magyarorszagra jonni. :-(
    Vigyazz magadra tovabbra is es irj sokat nekunk! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megvan a kenyer receptje, es fel is teszem ha jo lesz a laptopom. csak gyozd kivarni :) turelem kenyeret terem ;)

      Törlés