2014. február 5., szerda

Sydney - Cronulla

2014 januar 31.


Szóval Sydney-ben ragadtam.

Zéró fogalmam volt a városról, a látványosságokról, a távolságokról, a közlekedésről.

A reptéren volt ingyen internet, úgyhogy nem nagyon aggódtam a közeli jövőmet illetően. Kiküldtem pár kanapékérést, aztán vártam. Üldögéltem a napon, nyomoztam a repjegyeim törlése ügyében (egy jegy teljesen elveszett :[ oda a lóvé), beszereztem egy helyi mobilszámot, és vártam.

Tök hamar kaptam egy meghívást egy sráctól, aki még azt is felajánlotta, hogy hazafelé menet felvesz a reptéren, szóval még a vonatozás 18 dollárját is megspóroltam. Jól kezdődik.

A srác elég csendes. Túl sok közös témánk se nagyon volt, de nagyon barátságosan elüldögéltünk egymás mellett az autóban.

Otthon bemutatta kedvenc barátait, az óriás papagájokat, melyek itt vadon élnek (a VÁROSBAN!) és esténként menetrendszerűen megjelennek kajára várva. a srác minden este kirak nekik kenyeret, úgyhogy a madarak már a korláton ülve várják őt esténként.



Mivel másnap szombat volt, a srác ráért napközben. Elvitt a közeli tengerpartra a Cronulla Beach-re, ahol Cook kapitány első partraszállásának állít emléket egy oszlop.





Délután felvettünk a vasútállomáson egy másik CSer lányt. Lett kivel beszélgetnem :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése