2013. október 16., szerda

Tavak délen

2013 október 10-12.


Wanakában, ami Queenstown közelében fekszik és kedvelt síközpont, elbúcsúztam Papától és Jákobtól.

Sok dolgom nem volt ebben a kisvárosban, csak biztonsági tartalékként iktattam be a programba, hogy ha valami mégsem jönne össze a vendéglátómmal Queenstown-ban, akkor legyen hol éjszakáznom. Queenstown-i vendéglátóm Jane, akit Christchurch-i vendéglátóm ajánlott, de mivel a lány nem CSer, sosem lehet tudni, mennyire megbízható.

Wanaka a Wanaka tó partján fekszik. Az ide vezető út 2 tó között halad. A másik tó a Haewa tó. Útközben megálltunk pár fényképre. Kár lett volna kihagyni.

Ez a szín....

A Wanaka tó sem kevésbé szép. Felsétáltam egy kilátóhoz a városka mellett és szitkozódtam a fényképezőgépem miatt. Miért szürke minden a képeken?! A valóságban ezernyi kék volt!

Na, itt még megvannak a kékek

Elvileg egy éjszakát akartam Wanakában tölteni, de közben Jane barátja eltörte a kezét és Jane lemondta a találkozót. Mintha tudtam volna... Még jó, hogy mindenre felkészült optimista vagyok. Még jó, hogy duplán bebiztosítottam magam és szerveztem egy CSert Queenstownra is. Igaz, pár nappal későbbre. Maradtam még egy éjszakát Wanakában és megkértem a Q-i vendéglátómat, hadd menjek egy nappal korábban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése