2013. október 26., szombat

Tűzbiztos

2013 október 19-20.


Szóval befutottam Dunedinbe Barbiékhoz.

Barbarával még középiskolában voltunk osztálytársak vagy egy évig, aztán ő családostul kiköltözött Új-Zélandra. Pár évvel ezelőtt találkoztunk újra, mikor épp Magyarországon járt. Amikor Új-Zélandra tévedtem, írtam neki, ő pedig meghívott látogatóba. Én pedig jöttem.


Barbara és a párja, Craig tűzoltó. A szombati meccset a tűzoltóság saját bárjában szurkoltuk végig a kollégáikkal.

Természetesen az All blacks nyert... :)

A meccs után megnéztük Dunedin nyolcszögletes főterét, az Oktagont (majdnem Oktogon), meg a meccs eredményét ünneplő tömeget.



Szép idő volt, tele volt emberekkel, de szerencsére a társaságunkból senki nem vágyott hosszabb kimaradásra, így mehettünk aludni :) Tiszta party-arc vagyok az utóbbi időben :D



Másnap lenéztünk a tűzoltóságra. Megismerkedtem a tűzoltó autó részeivel és felszerelésével, meg a biztonság kedvéért csináltunk pár "Egy nap anya és apa dolgozójában" típusú képet.

Rosszabb a tűznél...
Evakuálni kéne a várost, ha én vezetnék egy ekkora autót

A nagy létrára a nagy autó tetején ezúttal nem mentem fel, de legközelebb azért nem hagyom ki.



Készenlétben




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése