2013. október 13., vasárnap

Palacsinta kövek

2013 október 8.


Vendéglátóim lengyelek. Marika és az öccse, Patryck. Két éve élnek itt, egy étteremben dolgoznak. Úgy tűnt, kicsit belefáradtak NZ-ba meg a kiwikbe, úgyhogy nem is értem, miért nem mozdulnak valamerre. Művelt, intelligens és nagyon jól nevelt mindkettő, simán találnának más helyen is munkát. Nagyon nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.

Javaslatukra reggel nekivágtam egy kirándulásnak a Palacsinta sziklákhoz. 60 km-re északra található Punakaiki, ahol ezek a furcsa, vulkanikus képződmények alakultak ki.

Persze esett az eső. És hideg is volt. Nagyon. 

De azért a sziklákhoz lesétáltam. 






Eltartott egy darabig, míg rájöttem, hogy azért palacsinta sziklák, mert olyanok, mint a rakott palacsinta

Aztán amint lehetett, visszastoppoltam és a takaró alatt töltöttem a nap hátralévő részét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése