2013. december 27., péntek

Árvák karácsonya

2013 december 25.


Az elmúlt héten bármerre jártam, boldog boldogtalant meghívtam a karácsonyi bulinkra. 

Felvett egy szimpatikus csajszi stoppoláskor, kicsit beszélgettünk, szóba került karácsony, nem tudta, hol tölti, hát meghívtam. 
Dumáltam valakivel az utcán, nem volt terve és társasága karácsonyra, hát meghívtam.
A pék pasi Oamaruból említette, hogy egyedül tölti a karácsonyt, őt is meghívtam.

A végén CSen bejelentkeztek 9-en, mi voltunk 8-an és várható volt, hogy többen is jönnek, akik nem jelezték. Felkészültünk 24-re. Mert az olyan jó szám. És mert ennyi darab műanyag tányér van a csomagban, amit vettünk :)

A belga lány palacsintát csinált, az olasz srác polentát, én a már behűtött krumplisalátát, meg keksztekercset, ami eredetileg kekszgolyónak indult, de a fiúk javaslatára mégsem játszottam a golyókkal, inkább játszottam a szalámival :D

Délre volt meghirdetve az érkezés és 2-re az ebéd. Mert itt délben van Karácsony.

Délre persze vendégeknek se híre, se hamva. Fél 1 körül megérkeztek az első fecskék. A német lány, aki a Mount Cook felé menet fuvarozott. Kettőkor betoppant a második vendégpáros. Már előre röhögtünk, hogy ha ilyen pontosak, akkor tuti ők is németek.

- Nem lehet. 14:07 van. Nem is pontosak.
- Jó, akkor kicsit odébb. Osztrákok.

És tényleg osztrákok voltak :D

Hamarosan elkezdtek szállingózni az emberek. Érkeztek a kaják, spenóttal töltött rétes, mandulás süti, holland karácsonyi kalács, kenyerek a pékségből, muffinok. A salátámon és a polentán kívül nem is nagyon volt sós étel. Valaki hozott forralt bort is. Megvolt a hangulat. Közkívánatra megkezdtük a karácsonyi zenék lejátszását is. A grincs (a karácsonyi hangulat elrontója) egy szót sem szólt ellene. Jól tette.... ;-)

Időközben gyártottam egy karácsonyfát is ágakból és vázából, ez alá kerültek a secret santa ajándékok. 



Négy órakor már mindenki ott volt, akiről tudtuk, hogy jön. Behalmoztuk az ajándékokat a szoba közepére, és elkezdődött a vadászat. Egy dobókockával dobtunk egymás után. Aki 6-ost dobott, választhatott egy ajándékot középről. De még nem bonthatta ki. Csak, ha 4-est dobott legközelebb. Aki 3-ast dobott, választhatott valakit, akivel kicserélhette a nála lévő ajándékot. Vagy ha nem volt még nála, akkor elrabolhatta valakitől. Aki 5-öst dobott, választhatott 2 embert, akik egymás között kicserélték az ajándékukat. Ha 1-es dobott valaki, mindenki átadta a kezében lévő csomagot a balján ülőnek. Ha 2-est, akkor ugyanez jobbra.

Elég sokáig játszottunk, mire mindenki kibonthatott egy csomagot. Volt pár népszerű csomag, ami mindenkinek tetszett. Az egyik például kínai kajás papírzacskóba volt csomagolva. Arra mindenki kíváncsi volt. Rajzeszközök voltak benne. Meg volt egy másik, ami egy hosszú henger volt. Azt senki nem kérte, pedig várható volt, hogy nem vibrátor lesz benne. Fejmasszírozó volt :D


Volt pár állat jó ajándék, meg pár nagyon gagyi. A füles sapka NZ feliratokkal jól jött volna. Az ajtóra szerelhető biztonsági zár (amit valaki viccből tett a csomagba) tök kretén volt. Én egy üveg kiwi madarat nyertem. Aranyos, csak így is túlsúlyos a csomagom... Az én meglepi ajándékom egy New Zealand feliratos póló volt. Nem bántam volna, ha én kapom :D




Később azzal dobtuk fel a bulit, hogy mindenki felírt valamit egy cetlire (bármit), bedobáltuk őket egy kínai kajás zacskóba (az ajándékcsomagolóba), aztán 3 csapatot csináltunk, és Most-mutasd-meg (vagy mi a magyar neve) játszottunk. A csapatokból valaki húzott egy cetlit és el kellett mutogatnia a csapatának a rajta szereplő kifejezést. Mivel mindenki kretén kifejezéseket írt fel, elég jól szórakoztunk. Volt minden Dosztojevszkijtől Hasta la vista baby-ig.



Aztán volt csoportos idétlenkedés (vagy nevezzük táncnak, még inkább kacsatáncnak) népszerű, régi zenékre, mint a Macarena meg a Lambada.



Este 7-ig volt eredetileg meghirdetve a buli, úgyhogy páran elkezdtek hazaszállingózni 7 körül. Akik maradtak, azokkal aztán fokozódott a hangulat.

És a poén is még csak most következett...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése