2013. december 19., csütörtök

Bermuda háromszög



A Bermuda háromszögben hajók és repülők tűnnek el napokra, hónapokra vagy örökre. Lesz itt a blogban egy jó pár nap, ami hasonló sorsra jut.

Kétszer nekifutottam, megírtam a beszámolót, de egyik verzió sem olyan, amit publikálni kéne.
Azt terveztem, hogy változtatok a régi szokáson, és kicsit mesélek az érzelmi életemről is, de meggondoltam magam. Lehet, hogy később visszatérek a történtekre és mégis beszámolok róla, de pillanatnyilag maradjanak feltáratlanul az események.

Röviden annyi van, hogy az Arany-öbölből visszajöttem Damienhez. Itt jön a Bermuda háromszög rejtélye. A következő filmkocka az az, hogy már nem ott vagyok. Hanem egy kicsit magam alatt. Ez így elég diszkrét utalás :D

6 megjegyzés:

  1. Négyszemközt vagyunk, bármit elmesélhetsz :)

    VálaszTörlés
  2. Ejnye, no.
    Jön a Karácsony!
    Erős lány vagy, építsd fel magad!
    Küldök erőt neked.
    Már megy is......

    VálaszTörlés
  3. Na most van abban valami bájos, amikor elejtett mondatokból próbálok valamit összerakni a végén mégis ementáli maradok :-D
    Nos fel a fejjel, szép Karácsonyt, jó újévi bulit és azért tessék írni az érzelmekről is :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem sokkal érdekesebb a találgatás, mint a tények? :D
    Neked is boldog ünnepeket!

    VálaszTörlés