2013. december 8., vasárnap

Pingviiiiiin!

2013 november 3.


Végre láttam egy kék pingvint! El sem hiszem!

Iannal és Amnitával elmentünk az egyik közeli, szép tengerpartra (Stephans Bay). Ian fürdött is, én inkább csak a vízbe mártástól lefagyott lábujjamat napoztattam.



Ahogy hajtottunk kifelé a parkolóból a kocsival, Ian hirtelen lefékezett:

- Majdnem elütöttem!
- Mit?
- Egy pingvint!

Azonnal kiugráltunk a kocsiból. Egy pici, kék pingvin totyogott az úttesten. 25 cm magas volt.


Eleinte távolabbról fotóztuk, nehogy elszaladjon, de úgy tűnt, nem nagyon siet, úgyhogy közelebb merészkedtünk.





A szárnyát elég furcsán tartotta, eleinte azt hittem, beteg, de aztán felvilágosítottak, hogy ezzel próbál hatalmasnak és félelmetesnek tűnni. Sikerült neki :D

Törpicúr :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése