2013. június 30., vasárnap

A kannibál király trónja

2013 június 23.


A szigeten, a szomszéd faluban lehet megnézni a hajdani kannibál király trónját, ahol a gyűléseket tartották valaha. Lehet menni gyalog, biciklivel, vagy lehet robogót bérelni. Mivel a sziget robogóval 7 óra alatt járható körbe, biciklivel ugyanez elég fárasztó és hosszadalmas lenne. Igaz, hogy teljesen körbemenni nem akartam, de biciklivel akkor túl sok lett volna. Úgyhogy a robogó mellett döntöttem, pedig bal oldali közlekedés van. De autó alig, szóval nem lesz gond.

A motorbérlős irodában csak félautomata motorok voltak, de tudtam szerezni automatát. 
Meghozta a srác a robogót. Egy kicsire számítottam, de akkorát hozott, mint egy rendes motor. Jaj. Nem jól kezdődik. Ez az a méret, ami alá be szoktam feküdni parkoláskor, mert elvisz a jármű súlya. Indulás előtt még megemlítette a srác, hogy aztán vigyázzak ám a cuccra, mert egyrészt nem az övé, másrészt meg nincs rajta biztosítás, és bármilyen kárt okozok, ki kell fizetnem. Na, most szállok le! Neee, nee, nyugi, egy kis karcolás nem baj, csak ne törjem össze.

Tiszta stressz voltam, mikor nekiindultam, de egész jól ment a dolog, végig képes voltam észben tartani, hogy a bal oldalon vezessek. Az út tele volt kátyúkkal és Tuktukból kiérve hirtelen olyan forgalom lett, hogy nem győztem nyomkodni a dudát a kanyarokban (mindenki középen megy, aki nem dudál, azt elsodorják). Nagyjából a harmadik fényképszünetig jól voltam. Aztán megérkeztem a batak király sírjához, ahol nem volt elég lehúzódni és letámasztani a motort, hanem be kellett fordulni a parkolóba. A parkoló egy kisebb gödör volt, mint valami patak medre. Tele kövekkel és csúszós homokkal. 

Itt feküdtem a motor alá megszokott hagyományaimat követve. Elég bénán sikerült előadnom a produkciót, mert kedvenc zöld nadrágom kiszakadt és a motor is csupa horzsolás lett. Nekem különben semmi bajom nem lett. Csak elhúzott a motor súlya, mikor le akartam billenteni a lábtámaszát. Álló helyzetben. . . 

Viszont az esettől olyan stresszes lettem, hogy el is ment a kedvem az egész motorozástól. Miért vagyok ilyen barom, hogy felülök egy batár nagy motorra, ami minimum duplája a súlyomnak? Kis robogó, az OK, de EZ nem nekem való. Utólag persze lehet sírni, most viszont még abban kell reménykednem, hogy nem kerül sokba a kár, amit okoztam az egyébként csilli-villi újszerű motoron. Legjobban a nadrágomat sajnáltam.

Összesen 2 órán át volt nálam a robogó, mielőtt visszavittem. Teljesen elegem volt a stresszből. Szerencsére csak a festékre kért egy kevés pénzt a srác (1 USD , 230 Ft). Olcsón megúsztam. De az biztos, hogy többet nem idétlenkedem a robogózással.



Ja, különben így néz ki a kannibál király trónja : D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése