2014. március 24., hétfő

Ázsia felé

2014 március 13.



Zé visszatért a nyaralásról, én meg másnap távoztam Sydney-ből. Eljött ez a pillanat is. Elhagyom kedvenc Csendes-óceáni térségemet. :-(


Utolsó este Zével és Boris-szal (Zee barátja, aki a laptop képernyő beszerzésében segített) elmentünk búcsúvacsorázni.

Dumálgatunk.

- Mennyi időre is mész Szingapúrba? - kérdezi Boris.
- 6 napra - felelem.
- Haha! Úgy, mint Sydney-be? Ide mennyi időre is jöttél?
- 4 órára.
- Akkooooor.... 6-szor 7-szer 24... - kezdi mondani és előkapja a telefonját. Számokat mormol és nyomogatja a gombokat.
- Mit csinálsz tulajdonképpen? - érdeklődöm.
- Várj! Na, megvan! Az eddigi szokásaidat figyelembe véve 27 évig fogsz Szingapúrban maradni.
- ???
- Ugye 4 órát akartál Sydney-ben tölteni és 6 hét lett belőle. Szingapúrban 6 napot akarsz tölteni, tehát arányosítva 27 évet fogsz maradni.


Ez kész van! :-DDD

Mondjuk nem tudom, hogy számolt, mert nekem 4,14 év jött ki :-D

Meg szerintem kéne átlagot is kalkulálni, mert eredetileg ugye egy hónapra indultam Thaiföldre egy évvel ezelőtt. Az csak 12-szeres túltartózkodás. Kicsit javítana az arányszámon :-) 


Bár ha elképzelek Szingapúrban akár csak 4 évet is....

Jáááj! :-o




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése