2014. március 10., hétfő

Dinnyére sört?

Harmadik rész (Az első részhez katt ide.)




A repjegy lesz még a következő izgalom. Ausztrália jó messze van Európától, ezért nem is olcsó a távolság áthidalása.

Összehasonlítottam több útvonalat több kombinációban (Sydney-Budapest, Sydney-Bécs, Sydney-München, Sydney-Dublin, Sydney-Szingapúr-Bécs, Sydney-Hongkong-Dublin, Sydney-Sri Lanka-Dublin, Sydney-akármi-Dublin, Sydney-akármi-bármi). Elég nehéz olyan kombinációt találni, ami 200 ezer forint alatt kijön.

Ha már ennyit fizetek, akkor kössük össze a kellemessel. Legyen Sri Lanka. Ott még nem jártam. És ha már ott vagyok, a Maldív-szigetek csak egy ugrás. Onnan meg Mauritius egy kis kiruccanó csak. Jaaaj. Már megint kezdem. Sosem jutok így Európába! :-o

Nem lehet! Totál üres a zsebem, a bankszámlám, nincs biztosításom. Elég. Nyomás Európába!

A legolcsóbb verzió egy Szingapúri megállóval London volt. (Nyilván jóval 200e alatt. Szeretem a lehetetlent megvalósítani.) Ez jó. Szeretem a szingapúri reptéren az ingyen lábmasszázst. Londonban meg meglátogatom az öcsémet. Aztán továbbrepülök valami olcsó fapadossal Dublinba.

Gondoltam.

De aztán nem találtam olyan nagyon olcsó fapadost. És most tényleg nincs már pénzem. Meg ugye skót is vagyok ;-) Meg azt hallottam, hogy Írországban munkanélküliség van (hol nem?). Meg... végülis mindegy hol kezdek el dolgozni. Pár hónapig akárhol elvagyok. Úgyis épp a Sherlock Holmes-os új sorozatot nézem (amiben Sherlock egy pszichopata... ja nem, magasan funkcionáló szociopata ;-D) és lehet, hogy felül kéne bírálnom az Egyesült Királysággal kapcsolatos ellenszenvemet. Nagy az a legelő, hátha nem csak marhák vannak. ;-) Meg... ott érkezéstől kezdve ingyenes a baleseti ellátás...

Az angolokat nem szeretem, Angliát kizártam már az elején. De az Egyesült Királyság nem csak Anglia. Még ott van Skócia is. És a skótokat bírom. Meg ők is utálják az angolokat. Ez jó jel. Hasonló az ízlésünk :-) És a Skót felföldre régóta el akarok menni (Edinbourgh nagyon tetszett). Olyasmi lehet, mint Új-Zéland déli szigete. És a 18 fokos kiwi nyár után mit nekem zordon skót felföldnek borús nyara?!

Hát, egye fene! Tökmindegy. Akkor Skóciába költözöm :-D



Még végeztem egy kutatást "melyik a legjobb város letelepedésre" és "hol a legjobb az élet" az UK-ban. Bristol (Stonhenge környéke) és Aberdeen (skót város) volt dobogós. Jó, hogy vannak lehetőségek. Csak győzzek válogatni.



Viszont ami legalább már eldőlt:

Március 14-én távozom a kenguruk földjéről, egy hetet még eltöltök a világ legdrágább városában (mert olyan jól állok :-D és mert a lábmasszázs a gyengém), aztán 20-án érkezem Londonba.


(Vége a három részes agymenésnek.)

1 megjegyzés:

  1. én a helyedben nem jönnék Európába! Ausztráliában is kereshetnél pénzt!! még nem is utaztál ott. vannak farmok, ahol mindig keresnek munkaeröt...... gondold meg!! a repülöjegy nagyon drága!

    VálaszTörlés