2013. szeptember 27., péntek

Éjszakai bújócska

2013 szeptember 21.


A család imád társasjátékozni.

Vacsora után szinte minden este játszunk valamit.

Társasjátékok garmadája sorakozik a szekrényben. A legtöbbről még nem is hallottam. Többnyire stratégiai játékok, de gyerekeknek is érthetőek. Van minden. Területfoglalós, halászós, faluépítős, gyűrűkurás, keltasakkos, világhódítós.



Már el is felejtettem, mennyire szerettem társasjátékozni, mert annyira nem divat a környezetemben. A legjobb játékokat persze akkor játsszuk, mikor a gyerekek már lefeküdtek és nem zavarnak bele a felnőttek véresen komoly játékszellemébe :)






A hétvégén vendégek is jöttek. Egy 4 fős család, ahol az anyuka az anyuka legjobb barátnője és a gyerekek is legjobb barátjai egymásnak. Milyen ideális kombináció.

A négy gyerkőc egész jól elszórakoztatta egymást, miközben a felnőttek a közös zenéléstől (Mike hárfázik, Lisa ukulelézik, meg van szintetizátor és gitár is) a filmnézésig mindent végigjátszottak.


Vacsora után a gyerekek örömére Lara elővette az elemlámpát:

- Ki akar bújócskázni?


Mindenki azonnal felsorakozott. Én kicsit húzódoztam, mert szemerkélt kint az eső és hideg is volt és különben is sötét van, én meg beszari vagyok. De azért csatlakoztam a lelkes társasághoz. Nem lehetek ilyen nyápic...

A játék egy élmény volt!

Volt természetesen egy hunyó, aki 40-ig számolt, addig a többiek (11-en voltunk) a kertben, a fészer környékén, a garázs mellett, a játszótéren, a fákon és alatt bújhattak el. Minden lámpát lekapcsoltunk, a legközelebbi farm messze van, így totális sötétség volt. Alig láttam, merre botorkálok, hogy búvóhelyet találjak. A játék helyi változatában a keresgélés embervadászatba megy át. Akit megtaláltak, az segít a hunyónak és együtt keresik a többieket. Az a győztes, aki utoljára kerül elő. Elemlámpa csak egy van...

Voltak frappáns búvóhelyek.

Mike fára mászott, de olyan magasra, hogy hiába néztünk fel, nem láttuk őt. Alig találtuk meg. Lisa az udvaron parkoló autó alá feküdt be. Még az autóba is benéztünk, de alá senki. Harmadik körben én kommandóztam be magam a hunyó mögötti ruhafogasra, hogy kabátnak látsszak. Ott sem kerestek sokáig.


Amellett, hogy az egész napot végigmelózom, azért halál szórakoztató ez a hely. Mint valami építőtábor...

Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése