2013. április 15., hétfő

A hippifalu

Megérkezésem után körül sem néztem.

Letettem a csomagomat, kiültem a teraszra, aztán bedugtam a fülhallgatót a fülembe és elmerültem a felolvasott regény távoli világában. 

Kilátás a teraszról a környező hegyekre
(A Himalaya előfutárai)


Pedig a hely szép. Van valami hívogató, valami kellemes benne.

Közben lement a nap, a hőmérséklet is közelített a 30 fokhoz. Jöttek a szúnyogok is. Kezdtem megéhezni én is.

Este 10 körül már nagyon éhes voltam. Reméltem, hogy a szálláson van valami kaja. Nem volt. Menjek be a sétáló utcára. Nincs messze. 500 méter. Csak át kell vágni a mezőn, aztán a patakon. Elemlámpát vigyek. 

Igen, tényleg átjöttem egy patakon idefelé, meg valami rozoga hídon és a mezőn is túráztam hegynek fel. De nem nagyon figyeltem merre megyek, mert a buszmegállóban találtam egy csajszit, aki ugyanoda tartott és őt követtem. Most a vaksötétben semmi humorom kalandtúrázni. De győzött az éhség (egész nap nem ettem, leszámítva a reggeli pirítóst).

Nekivágtam. Emlékezetből. Csak a hold világított. (Elemlámpát nyilván nem vittem, pedig van valahol a táskám mélyén.) Szép lesz itt eltévedni. Vagy nem visszatalálni. Vagy lábat törni. Csupa jó opció.

De szerencsére egyszerűbb volt, mint hittem. Csak le a domboldalon a holdsugár által megvilágított csapáson. A nagy fánál át a deszkákon (nevezzük hídnak) és jobbra. Aztán a folyóparton már látszik a bambuszhíd.  A túloldal meg már a "city".

Meglesz ez visszafelé is.

A bambuszhíd
Sötétben ám az igazi!


A sétálóutca meglepően hangulatos volt. Mintha az 50-es évekbe csöppentem volna vissza. Fiatal lelkű, öregedő testű hippi-apók, hosszú hajú thai csőnadrágosok, raszták, minden tulitarka, batikolt pólók, utcazenészek, VW kisbuszok (az a klasszikus hippis), színes kavalkád, mosolygás, árad a boldogság. Azt a mindenit! Épp erre lesz szükségem!

Az utcán sétálók 90%-a turista, a helyi lakosok sem mind bennszülöttek. És mindenki beszél angolul. Ez a Mennyország lesz. Tuti : )

De majd csak holnap. Ma tényleg ki akarok szakadni a jelenből. Gyorsan vettem valami kaját meg vizet és visszatúráztam a hangoskönyvemhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése