2013. április 2., kedd

Négy sziget


Tomokoval, japán útitársammal kinyomoztuk a helyi programlehetőségeket, majd befizettünk egy 4 sziget kirándulásra. 

Ez a befizetünk és tömegturistásat játszunk, elég távol áll tőlem, de a szigeteket másképp nem nagyon lehet elérni, megnézésre meg mindenképp számot tartanak, szóval nem volt sok alternatíva.

Transzferbusszal jöttek értünk reggel, elvittek Ao Nang kikötőjébe, ahol long boat-ra szálltunk sokadmagunkkal.

A kirándulás gyakorlatilag egy strand-maraton volt.

Először Poda-szigeten álltunk meg, ahol az alacsony vízállás miatt át lehetett sétálni a szomszéd szigetre.  Átsétáltunk, fotóztunk, lehetett fürdeni, aztán letelt a fél óra, mehettünk tovább.




Következett a Csirke-sziget, ami nem véletlenül kapta a nevét. Csirke-sziget mellet megálltunk sznorkelezni, kaptunk felszerelést hozzá (még jó, mert sajátom még mindig nincs), de koszosnak találtam a vizet és halból is csak 3 félét láttam, úgyhogy 10 perc után meguntam. Polinézia után szerintem minden tengert koszosnak fogok látni ezután, amelyikben nem lehet 30 méterig tisztán lelátni : ) De ez tényleg zavaros volt. Leginkább a homok miatt.




Eztuán még Tup-szigeten megálltunk ebédelni. A sziget maga elvileg lakatlan, de nem sokat láttunk belőle, mert a parttól nem messze egy szögesdrót kerítés jelezte, hogy turistáknak innentől Jób 38:11 (eddig jöjj és ne tovább).




A kaja fix menü volt, nem nagyon lehetett válogatni, de olyan erős volt a curry, amit adtak, hogy pár falat után feladtam és üres rizst ettem inkább. Pedig ízre nagyon finom lett volna. Zöld curry kókusztejjel.





Ezután még átmentünk Phra Nang-öbölbe, ami a már meglátpgatott Railey Beach mellett helyezkedik el.

Ez nagyon szép volt, de megint csak egy strand.





Összességében nem volt egy rossz kirándulás, szép helyeket láttam, de ez a strandról strandra hajózás azért nem az én stílusom. 

De arra mindenképp jó volt, hogy kipipáltam a környék látnivalóinak egy részét : )





(Több fénykép a Krabi környéke mappában,)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése