2012. november 9., péntek

Budapest–Amsterdam–Los Angeles


12.25 Budapest ( 12.25 Amsterdam / 3.25 Los Angeles / 1.25 Tahiti )
Indulok! Ennyi.

14.40 Amsterdam ( 5.40 L.A. /  3.40 Tahiti )
Megérkeztem Amsterdamba. Találtam egy nagyon jó fej CSest. Körbeutazta a világot több szakaszban. Felmondott a munkahelyén, bejárta Ázsiát és Európát. Hazatért. Dolgozott. Felmondott, bejárta Közép-Amerikát. Most megint dolgozik és szövi jövőbeli útiterveit. Rokonlélek : – )
Picit sétáltunk (tényleg csak kicsit, mert Amsterdamban 7 fok volt, nálam meg csak nyári ruhák, meg különben is jártam már ott vagy 4-szer), aztán kajáltunk, rengeteget dumáltunk, majd rendelkezésemre bocsátotta a vendégszobáját, reggel meg rohantam a reptérre. Ennyi.

9.50 Amsterdam ( 0.50 L.A. / 22.50 tegnap Tahiti )
Indulok Los Angelesbe. 11 órás repülés. Jajj!

12.20 Los Angeles ( 21.20 Budapest / 10.20 Tahiti )
Megjöttem Californiába. Simán átengedtek a határon, semmi kötözködés. Most van 10 órám a csatlakozásig.
Voltak olyan tervek, hogy kicsit kimegyek a reptérről és körülnézek Los Angelesben, de a dugóiról elhíresült városba talán nem most kéne ellátogatnom, mikor lekéshetem a gépemet. Esetleg megnézhetem Santa Monicát. Az ott van a reptér mellett. Híres tengerpart. Viszont borús az idő. Ráadásul nem vagyok becsekkolva (de legalább a csomagomat átvették – de logikátlanok), ezért kevesebb időm van kirándulgatni. Budapesten nem engedtek becsekkolni, csak Los Angelesig. Aszonták a Tahiti Nui légitársaság nincs benne a rendszerükben. LOL.

23.30 Los Angeles ( 8.30 Budapest holnap / 21.30 Tahiti )
Indulás Tahitireeeeeeee!
Csak 9 órás a repülés. Csak : – D  Ugye, hogy minden relatív?

Mindjárt, mindjárt, mindjárt megérkezem a Földi Paradicsomba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése