2012. november 9., péntek

Ia oranaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Megjöttem!

Hihetetlen!

34 óra utazás és ébrenlét után teljes végkimerültségben, de totál lelkesen és boldogan landoltam Francia Polinéziában. Majdnem elsírtam magam, mikor letette a kerekeit a repülő. Annnnyira gyönyörű itt minden!!!!!



Ráadásul tegnap kiderült, hogy a srác, akinél a 3-ik naptól laktam volna, ma épp a reptéren járt és felajánlotta, hogy elhoz. Igaz ugyan, hogy volt már egy csajszi, akivel megbeszéltem, hogy értem jön és nála lakom 2 napig, de végül átbeszéltük és módosítottam a programot.

Most tehát - 40 perccel a leszállás után - itt ülök az Interkontinental Hotel teraszán és lezuhanyozva, átöltözve, nyakamban bódító illatú Tiare füzérrel nézem az azúrkék tengert és a pálmafák közt megbújó kunyhókat.



Tuti álmodom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése