2012. november 23., péntek

Váratlan fordulat

Nincs mit tagadnom, szeretem a luxust. Az meg, hogy nincs rá pénzem, sosem zavart az élvezetében.

Az a jó a luxusszállodákban, hogy tele vannak őrült milliomosokkal. Sosem lehet tudni, hogy a szakadt öltözék kit rejt. Éppen ezért a top kategóriás hotelek személyzete nem engedheti meg magának, hogy bárkit is kevesebb tisztelettel kezeljen. Elég, ha magadra öltöd az "enyém a világ, ti meg azért vagytok, hogy nekem jó legyen" attitűdöt (ami azért - valljuk be - nem esik nehezemre) és otthonosan mozogsz a hotelben. Esetleg lehet kicsit ugráltatni a személyzetet is, hogy tuti bentlakásosnak higgyenek, de enélkül is működik a játék.
Ha elég nagy a szálloda, úgysem emlékeznek minden vendégre, nem fogják megkérdezni, mégis mit csinálsz ott.

Két nagyon drága hotel van Borán, a Four Seasons és a St Regis. Külön szigeten állnak, különhajóval lehet megközelíteni őket és a hajóra sem lehet csak úgy felszállni. Ezért is esett olyan jól a St Regis halljában üldögélni. Ha igazán jól nyomnám a témát, meg is reggeliztem volna ott (ingyé), de még van mit tanulnom.

Tegnap együtt strandoltam egy CS sráccal (Fred), aki a St Regisben dolgozik itt. Említettem neki, hogy 2 napig filóztam, hogy befizessek-e egy cápaetetős programra, ami tuti óriási élmény, de baromi drága (7000 cfp 3 óra). De különben már mindegy, mert másnap repülök Tikehaura. 

Azt mondja erre: Pedig lehet, hogy be tudnálak vinni rá.
- Hát ember, ha beviszel, átteszem a repjegyemet későbbre.

Amúgyis nagyon számolgattam Tikehau miatt. Nagyon drágák a szállások. A legolcsóbb is 7000, de arról nem írnak jókat a Travelporton.  Kinéztem egyet, ami tetszik, de 9500 per éjszaka. Felhívtam. Nem lehet zsúfoltság a szigeten, mert azzal kezdte, hogy 8500-ért kapok egyágyast. Kösz, kérem. Drága, de nincs olcsóbb és tanultam a maupiti esetből.
Viszont ilyen ár mellett a tervezett 6 éjszaka kicsit húzós lenne. Ha bejönne a cápaetetés, simán meghosszabbítom a tartózkodásomat Borán.

Fred utánajárt. Siker! Másnap kirándulás. Ingyen. Repjegy módosít. Mondjuk csak 2 nappal későbbre volt gép, de így is jó. Még egy drága éjszakával kevesebb.  És Márti is hajlandó még egy éjszakára elviselni, de hogy ne éljek vissza a vendégszeretetével, a második estére visszamegyek a hajóra. Már ha befogadnak...

Szóval találkozó reggel 9-kor a St Regisben. Márti kidob a kikötőnél munkába menet. Korán jöttem, de inkább a hotelben várok, mint itt a dokkon. Felsírom magam a korábbi hajóra (a 8.45-re van engedélyem) és kíváncsian várom a rezervátum megpillantását. Pont olyan, mint bármelyik top luxus hotel. Mégiscsak be kéne lógnom a reggire, mert csak úgy itt lenni nem nagy kunszt. :)



De botrányra most nincs idő, 9-kor jön a kirándulóhajó. Éhesek a cápák...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése