2013. augusztus 25., vasárnap

A világ legjobb reptere

2013 augusztus 19.


Szingapúr Changi reptere épp mostanában nyerte meg a Világ Legjobb Reptere címet.


Mivel fogalmam sincs, hova menjek Szingapúrból, arra gondoltam, hogy elcsövezek a szórakoztató parknak is beillő reptéren 1-2 napot, és az ingyen internet segítségével megszülöm közeljövőm terveit.

Reggel 10-re ért a gépem Szingapúrba. Arra már útközben ráébredtem, hogy a terveimbe egy kis hiba csúszott. Az élménypark ugyanis a tranzitban van, ott viszont csak átszálló utasok tartózkodhatnak. Meg az éppen érkezők. De a csomagot csak a tranzitból kilépve, az útlevélellenőrzés után lehet átvenni. Ezután viszont már nincs visszaút.

Viszont az is tény, hogy Szingapúr drága és fogalmam sincs, hol vannak szállások. Mindenképpen kell internet, mielőtt elhagyom a repteret. Úgyhogy picit elszörfölgetek majd, aztán átveszem a csomagomat kicsit később. Elég csúnya és koszos a védőhuzatja, még egy csöves sem szívesen lopná el.

Ahogy feltérképeztem a tranzitot, azonnal megtaláltam az ingyen lábmasszázsos fotelokat. Masszásonként 15 perces a menet. Lehet választani 4 típusú masszázsból és többféle erősségből, meg hőmérsékletből. Gyorsan le is csaptam egy fotelre és vagy egy órán át el sem mozdultam. Szerencsére nem volt sorbanállás érte. Szerintem sokan nem is tudják, hogy ingyen van, meg különben is sietnek az emberek.

Mivel az internet szupergyors és teljesen ingyen van mindenhol, ideális volt a lábmasszázs közben hosteleket keresgélni.

A laptop töltése sem probléma a világ legjobb repterén, mert több helyen vannak töltőállomások, ahol még usb portról is tölthető a telefonunk vagy amit akarunk. Elsőre persze megijedtem, mert a szingapúri szabvány konnektor-átalakítóm a hátizsákban volt (ami meg még mindig a futószalagon keringett arra várva, hogy átvegyem), de aztán találtam egy standot, ahol több típusú dugó is csatlakoztatható volt.

Akinek nincs saját laptopja, az ingyen számítógéphez is juthat.

Az ivóvíz és a teának való forró víz is ingyenes több automatánál, úgyhogy a magammal hurcolt túlélő kajának köszönhetően (instant poharas leves) olcsó ebédem is volt.

Csak úgy szaladt az idő!

Egy idő után átgondoltam a terveimet és arra jutottam, hogy a csomagom pont jó helyen lesz a talált tárgyak osztályán másnap reggelig is, simán elbóklászhatok a reptéren még jó pár órát, aztán valamelyik kényelmes kanapén, a csendespihenős részlegen még alhatok is.

Van valami botanikus kert meg pillangó park meg ingyen mozi a reptéren, azokat még meg kéne néznem.


Szelektív hulladékgyűjtés. Dizájnos és a hülyének is világos, mit hova dobjon.

U.I. Holnap feltöltöm ide a többi képet. Akit érdekel, jöjjön vissza megnézni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése