2013. augusztus 26., hétfő

Szingapúr olcsón


Elég abszurd Szingapúrt és az olcsó jelzőt egy mondatban elhelyezni, de azért megpróbálom.

Estére meguntam a reptéren üldögélést (fáztam a légkonditól és a csomagomban volt a pulcsim - jaja már megint kényeskedem), úgyhogy feldobtam CS-re egy hirdetést, hogy kéne egy szállás. Nem nagyon bíztam benne, hogy kapok választ, meg közben el is indultam lassan a kijárat irányába, útbaejtve a masszázsfotelt egy-két extra körre. Megdöbbenésemre fél órán belül kaptam 3 meghívást is.

Egyet el is fogadtam és már szinte úton is voltam a belváros felé. Csak előbb még kiváltottam a csomagomat a talált tárgyak osztályáról. Ott várt szépen a polcon. Kedves tőlük, hogy idecipelték a futószalagtól :D

Vendéglátóm a belváros legközepén, a Boat Quay egyik toronyházában lakik a 25-ik emeleten.

A kilátás egyszerűen mesés!!! És ráadásul a kedvenc részemre lehet rálátni!!!





A srác Indiából költözött ide pár éve és vezető pozíciót tölt be egy nemzetközi cégnél. Másnap reggel repül Malájziába, úgyhogy csak egy éjszakára jöhettem, így másnapra leszerveztem a következő vendéglátómat. Nem is baj, mert a belváros drága kaja szempontból. Egy tányér étel 6 SGD (1200 Ft). Ebből Indonéziában 6-szor kajálhattam...



Új vendéglátóm, Dominic alig 20 éves és épp most jött vissza egy Európa körútról, ahol 2 hetet Budapesten is eltöltött és nagyon örült, hogy magyart láthat vendégül. A családjával lakik egy külvárosi lakónegyedben.

Örülök, hogy megnézhettem Szingapúrnak ezt az oldalát is.

A lakótelepen többnyire betelepülő családok laknak, leginkább kínaiak. A srác már Szingapúrban született, kínaiul nem is nagyon tud.

Itt egy tányér étel 3 SGD. Ez már jobban hangzik.



Várost nézni most úgysem nagyon akarok, mert a múltkor alaposan körülnéztem, úgyhogy tökmindegy, hol a lakás, ahol az internet előtt gubbasztok a következő napokban.

Dominic igazán ismeri a város alacsony költségvetésű oldalát. Megmutogatta, hol mit lehet a legolcsóbban.

Mikor említettem neki, hogy legutóbb a szmogos füst miatt nem tudtam felmenni a híres kilátóra (ami a fényképeimen is alig látszik, akkora füst volt), rögtön felajánlotta, hogy megmutatja, hogy lehet a 20 dolláros látványosságot ingyen megnézni.





Két éjszaka után illett odébbállnom Dominic családjától, bár mondták, hogy maradhatnék még.

Átköltöztem egy másik külvárosba egy másik CSerhez.

Jovan Mauritiusról származik és több évnyi európai tartózkodás után nemrég tért vissza Szingapúrba. Nagyon jó fej a srác, abszolút megérti az életvitelemet és fel is ajánlotta, hogy maradjak 4 napot (ugyanis 4 napig maradok még technikai okokból Szingapúrban), és így akkor már nem kell új szállásadó után futkosnom.

Jovan szívesen segít ki last minute CSereket, így másnaptól egy kínai lány is vendégünk lett.
A környék, ahol ő lakik, egészen más, mint az elsőző külváros.

Az lakótelepes volt.




Ez kertvárosos.



Közös bennünk, hogy mindkettő szuper rendezett és tiszta és olcsó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése