2013. augusztus 27., kedd

Tűz, víz, lézer és úszkálás a felhők között

2013 augusztus 20.

Szingapúrban lelkiismeretesen gondoskodnak a turisták szórakoztatásáról. A város durva bevételeket szerez a turistákból, de meg is tesz értük mindent.

Wonder Full

A Wonder Full lézer show az öböl partján rendszeres esti program egyszer 8-kor és egyszer fél 10-kor. Csupán negyed órás, de az tömény.

Mikor legutóbb itt voltam, meg akartam nézni, de a taxis rossz helyre vitt minket, így lekéstük.

Az előadás lényege, hogy vizet permeteznek az öböl fölé és erre a párára vetítenek lézerrel. Olyan, mintha a kivetítet képek a levegőben lennének. Futurisztikus hatású. Fut feléd valaki, aki nincs is ott. Nagyon élethű és egyszerű, de hatásvadász ötlet!

A pára-show-t időnként tűzzel és vízzel is feldobták.

A végén meg színes lézersugarakkal megvilágított szappanbuborék-felhővel borították el felettünk az eget.

Pazar volt! Ja, és zene kísérte az egészet. És nem mellesleg megvolt az augusztus 20-i feeling nekem is : D

Marina Bay Sands

A lézershow után a híres kilátóra, a Marina Bay Sands-ra mentünk fel.

A kilátó az öböl partján húzódik és egy repülő hajót formáz. 206,9 méter magas.

A feljutás normál esetben 20 SGD lenne, de ha nem a nyilvános kilátóponthoz megyünk, hanem az épületben található luxushotel tetőteraszára, akkor ingyenes. Amennyiben meggyőzően alakítjuk a hotel vendégének szerepét és épp jön is valaki, aki a liftet a szobakártyájával aktiválja.

Szerencsére sokan mászkáltak, simán feljutottunk az 57-ik emeletre, ahol egy kis park fái alatt lehet időt tölteni, meg be lehet látni az egész várost az óceánig.

Miután kigyönyörködtük magunkat, Dominic megmutatott még egy érdekességet. A hotel éjszakai bárjába sétáltunk át, ahonnan az öböl másik felét is megnézhettük pár száz méter magasból.

A bár után Dominic besírt minket a medencéhez. A város legmagasabb épületének tetején feszített víztükrű medence, ahol olyan érzése lehet az embernek, hogy a város felett úszkál a levegőben. Elképesztő!!!

Asszem másnap visszajövök egy fehér fürdőköpenyben és megpróbálok belógni, mintha tényleg hotel vendég lennék... :D