2013. augusztus 28., szerda

Szingapúr fesztivál

2013 augusztus 24-25.


Jaj, hát majd kifelejtettem.

Szingapúrban fesztivál van. Ingyenes programok városszerte. Múzeumok ingyen este 7 után, koncertek, kertmozi, lézershow, cirkuszi bemutatók.

Ráadásul szállásadóm új vendége is megérkezett (egy kínai lány, aki Svájcban dolgozik egy amerikai cégnek), és elvállaltam, hogy idegenvezetem a városban. Még úgyis emlékszem mindenre júniusból, és idegenvezetni meg szeretek.

Mivel az idő szuper napsütéses és tiszta volt, sokkal jobb képeket tudtam csinálni a látványosságokról, mint a júniusi füstfelhőben.






Este elmentünk megnézni az akrobata bemutatót, ami a Nemzeti Múzeum homlokzatán zajlott.

Először 3 lány pörgött-forgott-táncolt a levegőben kötélen függve, aztán egy tetraéder alakú kötélkombináción lebegett 3 másik lány. Érdekes volt. De nem túl extrém. Egész idő alatt az járt a fejemben, hogy mennyire jó lehet ott fent himbálózni. Majd egyszer kipróbálom talán.





Másnap elvittem Tammyt a Marina Sands kilátóba és a lézershow-ra. Úgy időzítettük, hogy a naplementét tudjuk megnézni a tetőteraszról. Újabb képek más színekkel.

'A' oldal

'B' oldal

Naplemente

Első esti fények

Első esti fények 'A' oldal

És még mindig itt vagyunk fent


Ezzel elbúcsúzom az oroszlán városától és elrebbenek "A nagy felhő szigetére".


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése